הפועל ג'קי ליין אשדוד הביסה את א.ס רמה"ש בחוץ

הפועל ג'קי ליין אשדוד הביסה את א.ס רמה"ש בחוץ

הפועל ג'קי ליין אשדוד הביסה את א.ס רמה"ש בביתה 36-29 במשחק ראשון לאחר פגרת הנבחרת ונראית כקבוצה שניצלה היטב את הפגרה לעליית המתח אצל השחקנים וחידוד המוטיבציה. מאמן הקבוצה, וובה זייקמן חזר לעמוד בין הקורות לאחר שפרש ממשחק פעיל לפני 10 שנים והוכיח שכוח רצון גובר על הכול.

הפועל ג'קי ליין אשדוד יצאה לפגרת הנבחרת לאחר שהיא סופגת שלושה הפסדים רצופים ונראית כמי שמסומנת כאחת הקבוצות שהולכות להילחם על חייה בליגה. למרות הציפיות הגבוהות והשחקנים הבכירים שהגיעו לקבוצה, משהו לא התחבר. ההתקפה לא השיגה את התפוקה המצופה ממנה וההגנה לא סיפקה את הסחורה. להוסיף לזה שהשוער הראשון של הקבוצה, ירין רוטברג הורחק במשחק הקודם מול מכבי ת"א והשאיר את הקבוצה עם השוער השני , מתן ארווס שלא סובל מעודף ניסיון בליגה הבכירה, דבר שגרם למאמן הקבוצה בצעד חסר תקדים להוציא את אפודת השוער מהבוידם ולחזור לכושר לקראת המשחק מול רמה"ש. רק לסבר את האוזן, וובה זייקמן היה אחד השוערים הטובים שאי פעם עמדו בין הקורות בארץ והוביל את נבחרת ישראל והפועל ראשל"צ שנים רבות להצלחות מרובות.

 מאמן הקבוצה, וובה זייקמן ידע שהפגרה יכולה לבוא לו בדיוק בזמן לשיפור הפרמטרים ההכרחיים בכדי לעלות את הקבוצה במעלה הטבלה. הקבוצה עבדה קשה מאוד בפגרה, אימוני כושר ברמה גבוהה , שיפור יכולות ההגנה וההתקפה ושיחות רבות להעלאת המוטיבציה בקרב השחקנים. הכול במטרה להגיע למשחק הראשון לאחר הפגרה ברעב ובטרוף ולקחת את הנקודות הכול כך חשובות לקבוצה. 

הקבוצה הדרומית פגשה למשחק חוץ קשה מאוד את א.ס רמה"ש, קבוצה שגם כן סובלת מחוסר יציבות אך עם סגל שחקנים שלא מבייש אף קבוצה בצמרת הגבוהה. המשחק נפתח בחוסר ריכוז מצד שתי הקבוצות, כאשר הן סובלות מהחטאות רבות  מול השער.אשדוד עלתה ליתרון המשמעותי הראשון שלה לקראת סיום המחצית הראשונה – 12:17. רגע אחרי היא כבר הגדילה ל-7 שערים, יתרון שירדה אליו להפסקה. במחצית השנייה היא שמרה עליו, ובכלל הציגה משחק התקפי נהדר. המצטיינים שללא ספק סיפקו את היכולת הטובה על המגרש היו , בראש ובראשונה, השוער המחליף, מתן ארווס שהציג יכולת נפלאה בשער עם עצירות מדהימות והראה לכולם שיש על מי לסמוך בשער, הקיצוני סופה של הקבוצה, אלעד טלקר שלמרות שהוא משחק בעמדה הפוכה ליד הזורקת שלו ממשיך לספק יכולת נפלאה ושערים רבים, כמו במשחק האחרון עם 5 שערים מחמישה ניסיונות. תוסיפו לזה את רומן אייזטולוב המקשר הרוסי של הקבוצה, ויותם טל שהבקיעו כ"א 8 שערים והובילו את הקבוצה הדרומית לניצחון חוץ סוחף 36-29 נראה כי המשבר מאחורי הקבוצה.

הפועל ג'קי ליין אשדוד עומדת לפני רצף משחקים גורלי שיכול לקבוע את עתידה בליגה הבכירה כאשר תארח את הפועל רמת גן שמגיעה לאחר ניצחון מפתיע על סגנית האלופה, הפועל ראשל"צ ביום שישי הקרוב, ולאחר מכן תצא למשחק חוץ קשה ביום שני לאחר מכן מול עירוני רחובות שהשיגה את ניצחונה הראשון מול חולון ביום שישי האחרון. לסיום הסבב , אשדוד תפגוש את חולון למשחק בית קשה מאוד.

אם הפועל ג'קי ליין אשדוד רוצה להתברג בצמרת הגבוהה של הליגה היא חייבת לנצח את שלושת המשחקים הקרובים ולהבטיח לה קצת שקט והצהרת כוונות להמשך.

הכניסה למשחקי הבית של הקבוצה לאוהדים אדומים חינם…המשחק ישודר בערוץ חמש ביום שישי שעה 16:00 

כתב : מני אלגריסי 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*