העצמאיים עוד יברכו את הקורונה

העצמאיים עוד יברכו את הקורונה

לא, לא את הנגיף עצמו, לא את המחלה, לא את ההרוגים, לא את מה שזה עשה לעסק שלהם ולא מה שהקורונה גרמה לספקים שלהם. רוב העסקים הקטנים נמצאים כרגע במלחמה הגדולה ביותר שהם הכירו. מעון אין להם כרגע נשק, לא אפוד, אין נגמ״שים ולא טנקים ובטח לא רעשי פיצוצים. במלחמות האלה הם כבר היו, שרדו ויצאו מובסים כל פעם מחדש. המלחמה הזו היא אחרת.

המלחמה הזו שונה כי היא הוציאה את המרצע מהשק, זה כבר לא חבורת בכיינים מהעוטף שמתלוננת שהיא לא ישנה כבר עשר שנים, זו לא מלחמה של כמה חקלאים בכיינים מקיבוץ ליד גבול עזה שפגעו להם במטע ובלון שרף להם עבודה של שנתיים, זה לא השווארמה משדרות, הפלאפל מאשקלון, או הפיצרייה מאשדוד. זה ארצי. השף חיים ״פאקינג״ כהן מגיע להתלונן באולפנים, בעלי המסעדות ה״מגניבות״ בתל אביב חווים את אותו קושי של השווארמה משדרות. הפעם זה של כולם.

לקורונה אין גיאוגרפיה ולא גבולות, כל מי שעוסק מורשה נדפק. הבעיה של העצמאיים נחשפת במלוא ערוותה וגלויה פתאום לכולם, לא השתקה במענקים בודדים, לכל מי שמוציא מחאה בפייסבוק, הפעם כולם נרטבו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד פור יו.

אף אחד לא אוהב להרטב, כל העצמאיים פתאום מבינים שאין להם בית, אין להם מטריה לגשם שהתחיל לרדת, יש מי שיש לו מעיל ויש מי שנתפס בלי חולצה, כולם יירטבו בסוף, כי מים ואש בלתי ניתנים לעצירה, זה רק עניין של תאריך.

כל מי שנפל על התקופה הזו נספר כחייל. והוא גוייס בצו 8 גם אם הוא לא פייטר. הסטטיסטיקה כואבת ועומדת על לא פחות מ-100 אחוז. 100 אחוז!!!

הבלוף של הביטוח הלאומי מתחיל לאט לאט להתגלות, פקידי האוצר מבינים שמישהו הדליק את האור, החדר החשוך הואר וגילו אותם, כמות הנפגעים וגם איכותם לא תאפשר יותר גלגול עיניים, זה פגע קרוב. לכולם. בכל משפחה יש עצמאיים, זה מגיע לכל שולחן שבת, ובטח לליל הסדר.

זה הזמן, תחת המצב החדש, תחת האין ממשלה לשנות סדרי עולם. לעצמאיים שהיו הפרה הנחלבת של הכלכלה הישראלית נגמר החלב. כשאין חלב, גם בן המלך לא שותה קורנפלקס בבוקר. ואז, מתחיל השינוי.

העצמאיים, אם ינהגו יחד כקהילה יכולים להיות אלו שישכבו על הגדר למענם ולמען עתיד ילדיהם. ככה עשו שייבשו ביצות, שסללו כבישים ושנלחמו במלחמות ישראל. חלקם נתנו את בריאותם, וחלקם את חייהם ובזכותם זכו העצמאיים להילחם בכלל את המלחמה הזו. והם חייבים להילחם בה.

אחרי הקורונה יעלו המיסים, תעלה האבטלה והגירעון יגדל ויגדל, גן עדן פיננסי לא יהיה פה ולא בשום מדינה בעולם, במידה והעצמאיים לא יצאו מחוזקים ממלחמת הקורונה הם יצאו עוד יותר מוחלשים ממה שהיו לפניה. יש פה הזדמנות לצדק היסטורי, העובדה שת״א, שדרות וחיפה נמצאים באותה קלחת לא תקרה שוב, זה הזמן לאחד כוחות ולעשות מעשה. יחד.

זה הזמן לצבעי ההסוואה, להוציא את הדיסקית ואת האפוד. אין צורך בחרמונית כי הולך להיות חם. רותח. בהצלחה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*