הסתיימה העונה: הפועל אשדוד הפסידה בפנדלים בפלייאוף ליגה א'

הסתיימה העונה: הפועל אשדוד הפסידה בפנדלים בפלייאוף ליגה א'

הפועל אדומים אשדוד סיימה את העונה, והבשורה הברורה היא: בעונה הבאה נקבל דרבי אשדודי בין האדום של הפועל לצהוב של עירוני בליגה א' דרום. האדומים של עמוס וזאנה יצאו היום (שישי) למשחק חוץ בראשון לציון נגד מכבי שעריים, לנוכח בקשה של המארחת מרחובות לאירוח במגרש גדול יותר, והפסידה לה בפנדלים בתוצאה 5-3.

400 אוהדים ליוו את הצד האדום של אשדוד, ובדקה ה31 ראו את רחמים צקול המנוסה מעלה את האורחת ליתרון. הסיפור הפיקנטי האשדודי לא הסתיים פה, ו7 דקות לאחר מכן היה זה רן בן שמעון, אקס עירוני אשדוד והבן של מירו בן שמעון, שהשווה מקרוב והעניק 1-1 בתום המחצית הראשונה. בחצי השני לא ראינו כדורגל גדול ומכאן הולכים להארכה של חצי שעה נוספת. בהארכה גם שעריים וגם אשדוד נותרו בעשרה שחקנים לאחר כרטיסים אדומים, כשלישי ביטון מורחק באשדוד, ומכאן לפנדלים.

במאבק כדורי העונשין שעריים עלתה ליתרון ופנדל לאחר מכן היה זה אותו צ'קול שכבש בחצי הראשון, והחמיץ את הפנדל הראשון לקבוצתו. בהמשך שתי הקבוצות כבשו מבלי להחטיא, ושעריים ניצלה את ההחטאה של צ'קול כדי לעלות לגמר הפלייאוף המחוזי, שם תפגוש את מכבי הרצלייה שגברה בדו-קרב פנדלים משלה מול הכח רמת גן.

מאור לוי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*