הנוער תופס פיקוד ומקבל החלטות

הנוער תופס פיקוד ומקבל החלטות

היום, ה-13.3.19 זה קרה; לאחר טקס משמעותי במסגרתו העביר ראש העיר את מפתח הנהגת העיר ליור מועצת הנוער עמית וקנין, אותו החליפה באותו יום ולחברי מועצת הנוער, נשלחו חברי מועצת הנוער לנהל ולהוביל את העיר ליום שלם, יחד איתה למעלה משלושים בני נוער החליפו בעלי תפקידים נוספים בעיריית אשדוד, בחברות העירוניות ובמוסדות שונים בעיר.

בעקבות יום משמעותי זה, הוחלטו החלטות חשובות שהם בשורה לנוער האשדודי בפרט ולתושבי אשדוד בכלל:
1. הוחלט על הקמת ועדת היגוי בהשתתפות בעלי תפקידים בכירים ובני נוער בהובלת ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי והמשנה לראש העיר יניב קקון, שמטרתה לקדם את פתיחתו של מועדון הנוער העירוני המכונה "המגדלור" (שם זמני).
2. הוחלט על שידרוג חוק העזר העירוני האוסר על בני נוער לשהות בפארקים החל מהשעה 23:00, ונקבעה מדיניות חדשה בנושא האכיפה, במסגרתה גם ההורים יוכלו להיות מעורבים לתהליך האכיפה לפני קבלת הדו"ח. גם בנושא עבירות מסכנות חיים באופניים חשמליים, נקבעה מדיניות חדשה ומשמחת.

בשורות והחלטות חשובות נוספות שהתקבלו בעקבות יום זה יימסרו בהמשך.
"ביום זה שמחנו לגלות את ההירתמות המלאה של אותם בעלי תפקידים לנוער לקראת פרויקטים ושיתופי פעולה עתידיים.

היום הזה היה חוויה אדירה עבור כולנו, והזדמנות נהדרת להכיר לעומק את התפקידים של האנשים המשפיעים והמשמעותיים לנוער. אנו מקווים שזאת תהיה רק שריקת הפתיחה ובהמשך עוד נעבוד יחד לאורך כל השנה". (מועצת התלמידים והנוער העירונית בתגובה)

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*