המרכז הישראלי לטאיקוון-דו ITF חוזר מגביע אירופה עם שלל מדליות

המרכז הישראלי לטאיקוון-דו ITF חוזר מגביע אירופה עם שלל מדליות

נבחרת ישראל – המרכז הישראלי לטאיקוון-דו ITF חוזרת הביתה מגביע אירופה 2018 עם שלל מדליות:

  • מדליית זהב
  • 2 מדליות כסףֿ
  • 3 מדליות ארד

הנבחרת בהנהלת מאמן בכיר לואיס סחנובצקי כללה 2 מאמנים ו-21 מתחרים, צעירים ובוגרים, גברים ונשים, אשר כולם מתאמנים טאיקוון-דו ITF בעיר אשדוד ורובם למעלה מעשור !!
זה הזמן להודות למנהל המרכז הישראלי סבום-נים לואיס סחנובצקי, סגן מנהל סבום אלכס סחנובצקי, למאמן הראשי של הנבחרת סבום-נים בריאן סחנובצקי ולצוות המדריכים אשר עובד קשה מדי יום בשנים האחרונות בכדי להפוך את הרגע הזה למציאות. תודה גם לכל ההורים, משפחות וחברים על האהבה שאתם מעניקים לנו מרחוק.

אנו רוצים להודות מקרב לב לראש העיר שלנו ד"ר יחיאל לסרי יחיאל לסרי אשר קיבל אותנו בלשכתו בחודש יוני, שם בירך אותנו על עשייתנו עד כה והביע את תמיכתו לנבחרת שלנו לקראת גביע אירופה.
למר בוריס גיטרמן סגן ראש העיר ויושב ראש דירקטוריון החברה העירונית לתרבות הפנאי, למר אורן טואיל – מנכ"ל החברה העירונית,
ולויטלי סלוצקי סמנכ"ל החברה העירונית, על התמיכה והאמון בנבחרת ישראל בטאיקוון-דו ITF. בעקבות תמיכתם ניתנת לנו האפשרות לנסוע שוב עם כמות מכובדת של מתחרים.

החברה העירונית לתרבות הפנאי בראשותו של מר בוריס גיטרמן מימנה למתחרים כמחצית עלות הציוד לתחרות. זה הזמן גם להודות שוב להורים, משפחות וחברים אשר תרמו מעל לעשרת אלפים ש"ח לרכישת שאר הציוד במסגרת פרוייקט הגיוס שהתקיים בחודש מאי באינטרנט.

בנוסף להודות לכל רשות הספורט העירונית אשדוד בראשם בני חזקיה אשר נותנים את תמיכתם היום יומית להמשך קידום הענף שלנו בעיר ובהישגינו בעולם.

כעת הנבחרת שלנו מוכנה גם לתחרויות לאחר שהתחדשה בציוד המקצועי והטוב ביותר
נרכשו המון זוגות מגנים אשר ישמשו את הנבחרת שלנו גם בתחרויות הבינלאומיות הקרובות.
תתחדשו ובהצלחה לנו בהמשך !!
גאווה לעיר אשדוד ולישראל !!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*