המספרים שלא מדברים עליהם…

המספרים שלא מדברים עליהם…

כולם בטלויזיה וברשתות החברתיות מדברים על הניצחון הגדול של נתניהו, ובצדק. חוץ מהליכוד וכחול לבן היתה מערכת בחירות דמוקרטית שנתנה צ׳אנס לכל מי שרצה וחשב שהוא מסוגל לתת פייט ולשנות את העולם. בין המספרים הגדולים, הארציים בדקנו את המספרים הפחות פופולאריים כאן אצלנו באשדוד.

מרצ – אילן גילאון

ידענו תמיד שהשמאל באשדוד זה לא להיט, אך בכל זאת לא נשמע הגיוני שח״כ כל כך ותיק, תושב העיר שהיה גם פוליטיקאי מקומי שחי בעיר כל כך הרבה שנים לא מצליח לגייס לעצמו ״בייס״ מקומי של כמה אלפים. הכוונה היא כמובן לח״כ אילן גילאון שנחשב למאוד מוערך בכנסת הצליח לגייס רק 606 קולות לטובת מרצ.

מפלגת העבודה

מפלגת העבודה שזכתה לעדנה בעיר אחרי התמיכה בסיעת אשדודים למועצת העיר והצערת המטה המקומי, כולל גיוס פעילים חברתיים כדוגמת סער גינזבורסקי, יחיאל מלכא ועוד דמויות מיתולוגיות שנמצאות כאן מימים ימימה לא הצליחו לסייע למפלה הקשה ולשתיית הקולות והסחף לכחול לבן. סך הקולות ששילשלו את הפתק עם האותיות ״אמת״: 2,255

צילום: מתוף דף הפייסבוק הרשמי

אורן חזן

אורן חזן, שסחט עשרות אלפי לייקים כליכודניק הצליח בקדנציה הראשונה שלו כפוליטיקאי עצמאי לסחוט מהאשדודים רק 58 פתקים. ההימור הפוליטי הראשון שלו יהיה כנראה האחרון, כך חלפה לה תהילת עולם.

אורלי לוי אבוקסיס

אורלי לוי אבוקסיס ללא ספק הייתה מסוגלת ליותר, בחירה במובילה עירונית ראויה ורעבה יכלה בלי למצמץ להכפיל את כוחה באשדוד, לוי אבוקסיס הייתה הבחירה השנייה המועדפת על הרבה אנשים אבל חוסר נוכחות בעיר ומטה מדשדש השאיר אותה כאופציה שניה. כך או כך הי הביאה באופן יחסי מס׳ לא רע בהתחשב במספרים שכבר הזכרנו. 1,322 קולות.

צילום: מתוף דף הפייסבוק הרשמי

רע״ם בל״ד

לרע״ם-בל״ד – הרשימה המאוחדת הערבית מסתבר יש 20 תומכים באשדוד, אולי מדובר בפועלים שגרים באשדוד מתוקף עבודתם או בפתקים טועים, כך או כך הצליחו ברע״ם בל״ד לדייס שליש מכוחו של אורן חזן בזירה האשדודית.

הפיראטים בראשות האינטרנט, פתק לשלשול

זוכרים אותם מהתשדירים ההזויים? גם הם הצליחו לשכנע לפחות… 18 אשדודים ששמו להם פתק בקלפי.

ומי הביא מצביע אחד לקלפי?

אופק חדש בכבוד ומפלגת הרפורמה מצאו כל אחת אשדודי אחד שישים להם פתק, כנראה קירבה משפחתית.

צילום אילן גילאון: מתוף דף הפייסבוק הרשמי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*