היסטוריה נשית בצהוב

היסטוריה נשית בצהוב

אי אפשר היה לחלום על מומנטום מוצלח משבוע יום האישה הבינלאומית כדי לעשות היסטוריה נשית באשדוד. קבוצת כדורגל נשי.

קבוצת האוהדים עירוני אשדוד שקמה רק לפני 3 וחצי שנים עושה היסטוריה מקומית, אם נשים את ההישגים המשמעותיים של המחלקה הגברית לרגע בצד ונתייחס בפוקוס מלא למיזם החברתי/ספורטיבי שבחר המועדון להמציא בעיר נגלה שהיצירתיות של המועדון היא זו שמשליכה על שלל ההישגים.

קבוצת נשים ראשונה יוצאת באופן ראוי להערצה, נשים שמתייצבות בשעה 21:00 לאימון כדורגל זה בהחלט מראה לא שגרתי, החל בטווח הגילאים ועד שוני המגדרים, חילוניות, דתיות, צעירות, בוגרות כולן… משחקות כדורגל.

לאימון הבכורה הגיעו כלא מאמינים/ות מנכ״ל רשות הספורט יורם אסרף וחברת מועצת העיר והממונה עלמעמד האישה הגב׳ אורית אלמוזנינו רייז שברכו, תמכו והבטיחו להיות הכתף החמה בכל מכשול או נפילת הרוח. בשיחה בחדר ההלבשה, רגע לפני היציאה לאימון קיבלו הבנות מנת עידוד גם מיורם אסרף וגם מאורית אלמוזנינו רייז, זאת כהקדמה לשיחה המקצועית של מנהל המועדון טל אספורמס שהציב יעד ברור: ״תוך שנה עולים ליגה!!!״

ברכות לכל מי שעמל על המיזם: טל אספורמס, סער גינזבורסקי, דניאל פיליאן היזמית שמנחה והקימה שתיים כאלו כבר. פיליאן היא בעצמה שופטת כדורגל בליגת העל לנשים. ולאשדודית, מורן מג'ר שהולכת להוביל את הפרויקט הזה עד לאליפות.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*