החל מהבוקר: מאוחדת תבצע בדיקות קורונה לכ-100 תלמידות ומורות מ"בית יעקב"

החל מהבוקר: מאוחדת תבצע בדיקות קורונה לכ-100 תלמידות ומורות מ"בית יעקב"

קופת החולים מאוחדת מקיימת היום (שלישי) מבצע מיוחד במהלכו ייערכו כ-100 בדיקות קורונה לתלמידות ונשות צוות חינוכי מבית הספר החרדי לבנות, "בית יעקב" לאחר שמורה מבית הספר התגלתה כחיובית לנגיף הקורונה.

ידוע כי המורה הייתה במגע עם תלמידות מכיתות א'-ג', ובעקבות תוצאות בדיקתה הוכנסו כלל התלמידות לבידוד באופן מיידי. כל התלמידות וכן מורות וששת ילדיה של המורה, המבוטחים ב"מאוחדת" – הוזמנו באופן מסודר אל מרכז הדיגום לבדיקות קורונה, הממוקם במרכז הרפואי 'חטיבת הנגב'. את המבצע תנהל יוכי מאיר, מנהלת מרחב אשדוד במאוחדת מחוז דרום והצוות שלצידה כולל את קובי בן סימון-אחראי שעת חירום מרחבי, מנהלת המרפאה רבקה שלסר, המזכירה לאה  דויטש והדוגמות תמרה מנשרוב ומירה בן-חמו. 

לדברי מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב, "מאוחדת דואגת למבוטחיה וערוכה לתת מענה מהיר לכל צורך שיתפתח, באמצעות רמת מוכנות טובה וחוסן של הצוותים בקהילה המתמודדים ביומיום מול אתגר צמצום התפשטות מגפת הקורונה בקהילה.  קיימים במחוז דרום עשרה מרכזי דיגום ובנוסף צוותים ייעודיים ניידים שיכולים לתת מענה בכל רחבי המחוז בכל עת" 

מנהלת מרחב אשדוד במאוחדת מחוז דרום, יוכי מאיר, "מהרגע שקיבלנו את תוצאותיה של המורה כי היא נושאת את הנגיף, פעלנו במהירות בכדי לתת מענה מיידי למבוטחינו. החל מהבוקר ולאורך היום נדגום כ-100 איש במרכז הדיגום של מאוחדת באשדוד, זאת בתיאום עם משרד הבריאות ועיריית אשדוד".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*