הוצאות גדולות בחופשת ילדים? לא תמיד

הוצאות גדולות בחופשת ילדים? לא תמיד

אחד הדברים שהכי קשה לנו ההורים זה תקופות החופשים לילדים בעיקר עד גיל 9 ולפעמים יותר. אנחנו במין מחשבה שחייב להעסיק אותם כל הזמן, כל היום, ועדיף להעסיק לא במשהו עם מסך אלא להוציא אותם אחוצה. בנוסף לחשיבה שלנו יש את הפרסומים מסביב של פסטיבלים והצגות, רובם בשלום חלקם בחינם אבל תמיד מה שעובר לנו בראש זה "זה לא נגמר רק בהצגה" צריך לקנות פה ארטיק ושם שיערות סבתא ומיץ ואוכל ועוד ועוד ועוד. בקיצור כל יום והוצאה שלו. אז כדי לא להגיע למצב שאנחנו מוצאים 500 שקל ואפילו יותר כל יציאה ביום חופש (אל תשכחו שיש כמה ימים), הנה כמה דרכים להתמודד איתם:

  • חפשו הופעות והצגות בחינם או בעלויות נמוכות. ילדים בגיל קטן לא תמיד משנה להם מי האמן המופיע, העיקר שתהייהה הופעה. בחופשים ארוכים כמו חול המועד פסח, ישנם הרבה פעילויות בחינם ומקומות שפתוחים לקהל, חפשו אותם באינטרנט (כתבו פעילויות בפסח או בשם של החג), בהרבה מהמקרים יש אחלה מקומות ופעיליות.
  • אם באותו השבוע יש כמה יציאות מהבית, תכננו מראש מהו התקציב לכל יום או לכלל הימים, ולאן הולכים בכל פעם. ככה תוכלו לתכנן איפה אוכלים, אם אוכלים בחוץ או שמביאים מהבית או שחוזרים מוקדם לאכול בבית. מה שמביא אותי לג'
  • יום לפני היציאה או כמה ימים, קנו דברים מהסופר. הרבה יותר זול בקבוק מיץ גדול (כ7 ₪) מהסופר לעומת בקבוק קטן (כ 8 ₪) בחוץ. ככה גם חטיפים ועוד. אם יש יציאה מהבוקר עד הערב שרובה או כולה בחוץ תחליטו איזו ארוחה אוכלים בחוץ (מסעדה או אוכל מהיר) ואלו ארוחות מביאים מהבית.
  • החלטת בכל זאת לפנק את הילדים בהצגה גדולה? בידקו מקומות וכרטיסי מועדו וכדומה, אולי ישש הנחנה גדולה או מבצע כלשהו.
  • אחרי שבדקתם הנחנות והגעתם לסכום הסופי, נסו לחסוך לאותו יום. אם תכננתם כמה חודשים מראש ניתן אפילו לשים כסף בצד כל חודש כדי שבאותו חודש לא תהייה הוצאה גדולה מדי.
  • דברו עם הילדים לפני היציאה. הכינו אותם מראש לאן הולכים, איך יתנהל היום, איפה תאכלו וכדומה. ילדים מעדים לדעת דברים מראש, הם רגילים לסדר.
  • אם הילדים שלכם עדיין תנוקות, נסו להרגיל אותם שניתן להנות מכל דבר ובכל יציאה ללא קשר מה היא. לפעמים קניון לסיבוב, לפעמים טיול בטבע, לפעמים הצגה, לפעעמים מוזיאון ואפילו אפילו בלהישאר בבית. גיוון. אני אישית מעדיף טיולי טבע, והיום הבנות שלי כל שבת וחופש שואלות לאיזה טיול הולכים.
  • ושוב, אל תחשבו שילד תמיד ירצה את ההצגה הגדולה, לפעמים לילדים (בעיקר לקטנים) מספיק פשוט לצאת איתם גם להצגות מאוד "פשוטות" או אפילו בלי שום הצגה, בעיקר שאתם תהיו איתם, ושתהיו יחד כמשפחה. זה דבר שיכול לגרום לילד את האושר והשמחה של החופש, ולפעמים זה כל מה שהוא צריך. אתכם.
  • אם תכננתם חופשה ארוכה זה כבר סייפור בפני עצמו. רק אגיד שלדבר כזה יש לתכנן מראש, ולחסוך מראש (כמה חודשים) ולדעת בדיוק איפה, מתי והכי חשוב כמה?

אז שתהייה חופשה מהנה, כי אין על חופש עם הילדים. חייכו בכיף תמיד.

שאלות? תגובות? אפשר פה ואפשר גם בזיו- לומדים להתנהל נכון.

00

זיו בן שוע – 050-9256124
אימון והדרכה לכלכלת בית נכונה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*