הוכפל תקציב התיק לקידום מעמד האישה בעיריית אשדוד

הוכפל תקציב התיק לקידום מעמד האישה בעיריית אשדוד

עו״ד אורית אלמוזלינו-רייז, אשר מונתה ע"י ראש העיר כממונה על קידום מעמד האישה בעיריית אשדוד, נכנסה למערכת בסערה. את התיק החשוב המייצג כ-51% מאוכלוסיית העיר, ואשר היה בידיים של ראש העיר עצמו בקדנציה הקודמת, היא קיבלה במסגרת ההסכם הקואליציוני בין "אשדוד ביחד" לבין ראש העיר.
מיד עם קבלת המינוי עו״ד אלמוזלינו-רייז בחנה את התקציב ובמסגרת דיוני ועדת הכספים אושרה בקשתה להכפיל, לכל הפחות, את התקציב הקיים וזאת על מנת לאפשר לקיים פעילות שוטפת וליזום פעילות חדשה לכל אורך השנה.

כשאישה חזקה נלחמת על מעמד האישה, הדברים אכן יוצאים לפועל ואכן התקציב הוכפל פי שניים.

מיד לאחר קבלת המינוי זומנה פגישת עבודה ראשונה עם הגב׳ אהובה עמרם, היועצת לתיק זה בעירייה, וזאת על מנת לקבל עדכון ולפרוש את ה"אני מאמין שלה" לגבי התוכניות והפרויקטים אשר יקודמו השנה.
״בכוונתי לעודד את פרויקט קידום נערות למדעים, לתעדף הכשרות מקצועיות בתחום התעסוקה, וכן לשים דגש על ביטחונן האישי של כלל הנערות והנשים על מנת שיוכלו להגן על עצמן. כמו כן אשאף לכך שהתקציב ייבחן בראיה מגדרית וכן לייצוג הולם של נשים בועדות העיריה ובדירקטוריונים של החברות העירוניות. בכוונתי ליזום פגישות עבודה עם כלל ארגוני הנשים הקיימים בעיר וליצור שיתופי פעולה פוריים ומפרים עמם ועם יתר משרדי העירייה, לטובת כלל הנשים בעיר״.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*