הוברבורד – לנסוע ולהרגיש בעננים…

הוברבורד – לנסוע ולהרגיש בעננים…

HOVERBOARD- לרכב ולרחף. להרגיש בעננים. נוסע ולא נוסע, איכשהו המשקל מתייצב. כלי בטוח וחזק, מאוד מודרני, המילה האחרונה בתחום כלי התחבורה הקלים בארץ. כל ילד בן 8 רוצה היום הוברבורד. זה מחליף את הסקטים של פעם. זה מחליף את הסקייטבורד של פעם. זו המילה האחרונה, זה הכלי הכי מדליק גם צעירים וגם מבוגרים.

אם יודעים לבחור את ההוברבורד הטוב, אתם מגיעים אתו לאפס תקלות ותיקונים. הפלסטיקה שלו חייבת להיות משובחת ועמידה, חומרי הגלם שלו צריכים להיות איכותיים וחזקים. הכלי הזה חייב להיות בטוח ובטיחותי עבור כל אוהבי הריחוף עליו.

הוברבורד- חוקי ותקני מגיל 16 ומעלה!

פעם חבר'ה בני 16 שרצו להכניס קצת תנועה לחיים שלהם, עלו על סקטבורד. זה כבר המקום לומר כי אין קשר בין הוברבורד לבין סקטבורד מבחינת התפקוד והתפעול של כל אחד מהם, יש רק דבר אחד משותף וזה גיל 16, שזה הגיל החוקי של שימוש בהוברבורד.

חשוב מאוד למי שרוצה לרכוש הוברבורד לא לקנות מכל משווק או יבואן, אלא לבדוק טוב טוב בציציות של התקן כפי שהחוק מחייב.

הוברבורד עלול להיות חלילה וחס גם פצצה מתקתקת, אם לא בורחים בסוג הנכון התקני כזה שיש לו 2 תווי תקן. אחד של משרד התחבורה ואחד של מכון התקנים, לכן הורים ובני נוער יקרים, לכו רק על הוברבורד משובח, עשוי מחומרי הגלם הכי איכותיים. אל תתפתו לרכוש מוצרים זולים שמתחזים ליוקרתיים כי מדובר פה בחיים של אנשים וחשוב מאוד לבחור נכון.

איך בוחרים הוברבורד?

רכישה רק מיבואנים ומשווקים מורשים.

לשים לב שחומרי הגלם איכותיים.

הפלסטיק צריך להיות איכותי ומשובח, כמו גם רכיבי הברזל.

2 מנועים חזקים.

כלי שיוצר שיווי משקל.

כלי עם אפס תיקונים ותקלות.

כלי שיש עליו חוות דעת חיובית והמלצות.

אחד הדברים הראשונים שאתם צריכים לעשות לפני שאתם רוכשים הוברבורד, זה לא ללכת ולנחות על חנות של יבוא ושיווק הוברבורד, אלא לעשות איזה תחקיר קצר ברשת.

היום לא צריך לנחש אם משהו הוא איכותי או זול. נכנסים לאתרים של יבואני ומשווקי הוברבורד, שהם בדרך כלל גם משווקים של אופניים חשמליים לשטח, או אופניים חשמליים מתקפלים לרכבת וכן הוברבורד.

קוראים את מפרט הוברבורד ובעיקר מתייחסים לחוות דעת ולהמלצות של אנשים. בדרך כלל זה אמין. אין לאנשים (אלא אם כן זה איזה סוכן של הוברבורד ) שום אינטרס להמליץ על הוברבורד לא איכותי וכן, חשוב מאוד לקרוא הרבה חוות דעת וגם להשוות מחירים.

הבובורד- להיט והשוואת מחירים

גם ילדים בני 8 רוצים היום הבובורד ולא סתם. הורים רבים חושבים שהכלי הזה גורם לילדים לפתח שיווי משקל וקורדינציה שמאוד חשובה לתפקוד שלהם. כמובן שרק ילדים מגיל 16 יכולים לרכב על הבובורד וגם חייבים להקפיד על חבישת קסדה ומגנים.

אפשר לעשות טיולים בפארקים ליד הבית עם הבורבורד וזה מקביל לרכיבה על כל כלי תחבורה קל מבחינת החוויה והנוף.

לפני שאתם רוכשים לילדים שלכם הבובורד, עשו בבקשה סקר השוואת מחירים ותגלו פערים גדולים מאוד.

אנו ממליצים לרכוש הבובורד רק ממשווקים ויבואנים מורשים ואל תלכו על הכי זול, כי לפעמים הכי זול זה הכי יקר…

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*