הובלות זולות באשדוד כך תמצאו!!

הובלות זולות באשדוד כך תמצאו!!

הובלות קטנות והובלות דירה הוא שירות נפוץ שהאדם הממוצע בעולם המודרני משתמש בו מעת לעת, לכל סוגי ההובלות החל מהובלת ספה ועד הובלות מנוף לדירה.

המכנה המשותף עבור הובלות הוא הרצון האמתי של הצרכן להשיג את הצעת המחיר הטובה ביותר, עם מובילים מומלצים ותכלול את כל הפריטים שצריך להוביל עם חוזה הובלות מסודר ובמחיר טוב.

ידוע שכל תחום מסחרי שפועל ללא רגולציה הוא לא מוסדר והחוקים בו הם "גמישים", בענף שהפיקוח בו לא קיים הצרכן חייב להיות מודע לסיכונים שונים שהוא לוקח, כמו הטעיות של חברות הובלה, העלאת מחירים בדירה תוך כדי הובלה, וזה בלשון המעטה.

בכתבה זו ניתן לכם קצת הבנה איך להתמודד עם מצבים כאלה!!

ללא ספק שמעט הבנה של תחום ההובלות ויישום של מספר מועט של כללים, אנו תוכלו למצוא מובילים מומלצים במחירי הובלה זולים.

איך מוצאים מוביל מומלץ?

הובלות בכלל כוללות בתוכן מגוון שירותים שונים בהחלט זה מזה, אך רובם מסתכמות בהובלות קטנות, כמו: העברה של קרטונים, רהיטים, ארונות, ספה, הבנתם כבר.

בין היתר קיימם גם הובלות של בתים, סחורות, משטחים, משרדים, סחורה, עסקים ומפעלים.

כדי להבטיח בראש ובראשונה את איכות השירות שתקבלו ומחיר מוזל נמצא בהתאמת המובילים אל השירות המבוקש מלכתחילה.

הנה דוגמה

הובלת פסנתר עם חברת הובלות שמתמצאות בהעברה של דירות או משרדים אינם מתמחים בהובלת פסנתר זה כבר ברור, חייבים מובילים שמומחים בהובלת פסנתרים ויודעים בדיוק איך לגשת וכיצד לעשות את זה באופן שלא יפגע בפסנתר בטוח שמבטיח את הגעתו ליעד בבטחה.

אתם צריכים הובלה באשקלון ובאשדוד, התאמת הרכב להובלה היא חובה!!

כי ההבדל במחיר הובלה קיים בשינוע, ובמרחקים שצריך לנסוע בין הערים.

חברה רצינית תגיע עם  מספר מובילים יחד, משאית גדולה להובלות דירה, ולהובלות קטנות תגיע עם  מוביל בודד עם טנדר מתאים ככה יהיה המחיר יותר זול.

התמחותו של כל אחד מהם בתחום ההובלות יקבע את איכות השירות שתקבלו וכדי להוביל פריט בודד או אפילו מספר פריטים בודדים, ללא ספק תוכלו להסתפק במוביל עם טנדר שיעשה את אותה עבודה בזריזות ובעלות נמוכה יותר.

איך מובילים פריט בודד?

כדי להעביר פריט בודד כמו ספה, אין צורך בהרבה סבלים מספיק אחד ואו שניים כי ניתן להעביר את אותו באופן מוצלח וללא תקלות מיותרות ,לפעמים גם עם מוביל אחד תלוי בגודלו של המקרר ואם קיים מעלית ובתנאי שהמקרר נכנס בקלילות.

הזמנת המובילים מתי לקבוע?

כדי למצוא מוביל טוב ההמלצה שלנו היא להקדים את ההזמנה שלהם ככל שניתן וזאת בכדי לקבל מחיר הוגן.

שריון זה של המובילים כמה ימים לפני ההובלה בפועל, תאפשר לכם גמישות בבחירת במוביל הטוב ביות, מתוך מבחר של בעלי מקצוע, ושעדיין יהיו זמינים לעבודה ביום שתרצו וכך תרוויחו פעמיים גם מחיר טוב וגם מוביל מומלץ.

השוואת מחירי הובלה חובה!!!!!

מחירי הובלה נעים סביב מאות שקלים הפרש ועד לאלפי שקלים תלוי תמיד בתכולה, כמה סבלים להביא איזה סוג של סבלות צריך לבצע, מתי ההובלה וכמות התכולה שצריך להעמיס.

בהובלות ישנם פרמטרים רבים שיכולים השתנות ולקבוע מחיר שונה לכן בכל הצעת מחיר שתקבלו יהיה שוני של מאות שקלים ,השוני נעוץ במרחק ההובלה , שעת ההובלה , תקופת הקיץ ואו החורף, כמות סבלים, ועוד.

מעבר לגורמים כמו כמות הפריטים שצריך להוביל, מרחקי נסיעה ,האם צריך מנוף, המחיר משתנה לפי טיב השירות והאיכות שתקבלו.

אם תבצעו השוואת מחירי הובלה לפני ההובלה בפועל ובזמן סביר תוכלו לחסוך לכם סכומים ניכרים ,בנוסף תוכלו להימנע מתמחור יקר ולחץ מיותר של זמן.

פסקת סיום

השוואה של מספר מובילים ללא ספק מהלך מנצח ומונע הטיות והטעיות שונות ותאפשר לכם להזמין את אותו שירות במחיר זול יותר לכו על זה.

השוואתם מובילים באופן אובייקטיבי שכולל התייחסות אל המוניטין שלהם, אל תשכחו לחתום על הסכם הובלה מסודר ובו כל הפריטים שצריך להוביל ,שעת הובלה, כמות מובילים, ומחיר.

בררו שיש להם היכולות להובלה זו וכמובן לוודא עמם אם ההובלה כוללת פירוק רהיטים והרכבתם ביעד החדש.

הצעות מחיר מנוף קיים בהצעה ובמידה וכן מהו המחיר.

ככה בדיוק תוכלו לפרוט כל הצעה ולאמוד על מחירה ובסופו של התהליך תוכלו לבחור במוביל הטוב ביותר והזולה ביותר עבורכם, רק ככה תוכלו להבטיח הובלה איכותית ולחסוך כסף.

אל תשכחו לחתום על חוזה הובלות מסודר ומפורט מול חברת ההובלה, יש לעבור על ההסכם שנחתם  ולוודא שהכול מובן ונשה בהתאמה לסיכומים. שיהיה לכם בהצלחה ומעבר נעים.

צילום: Depositphotos

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*