ההצגה עומדת להתחיל

ההצגה עומדת להתחיל

סדנאות תיאטרון לילדים ונוער של אורנה פורת  באשדוד.

ילדים המעוניינים בהכרות עם עולם התאטרון תוך פיתוח מיומנויות משחק, דמיון, ביטוי ובטחון עצמי באמצעות חוויה יצירתית ומקצועית – במונארט מרכז תרבות מציעים לכם להצטרף סדנאות התאטרון של אורנה פורת. ובכן, גבירותיי ורבותיי, זה הזמן להפסיק לדחות את המחר ולפתח את הכישרון של ילדיכם ולהקנות להם את הכלים להשתלבות והצלחה בעולם התיאטרון והמשחק בישראל ובעולם כולו. כל זאת, בתשעה חודשים מרתקים (מפגשים חד שבועיים) מגוונים ונפלאים, בהם הילדים נהנים ממסגרת לימודית מעשירה וחברתית, וסופגים ערכים וכישורים שילוו אותם לאורך כל חייהם – המקצועיים והפרטיים כאחד.

סדנאות תיאטרון, שנפוצות ופופולאריות בארצות הברית ומדינות רבות אחרות בעולם, תפסו תאוצה ואהדה גם בארצנו בעשור האחרון. יותר ויותר הורים מבינים שאין שום סיבה למנוע את התפתחות האהבה והיכולת של ילדיהם. במקום עוד חוג חסר תכלית או העשרה שהילד ישכח בחלוף שבועיים, נהנית הסדנא משפע יתרונות. הילדים לומדים ומתרגלים על החיים כשחקנים, ההכנות לפני עלייה לבמה, אלתור, הצגת דמויות, הצגת קונפליקטים, התמודדות עם טקסטים כתובים ועוד. בסיום חודשי הסדנא נערכת הופעת הסיום של החניכים אל מול עיניהם הגאות של הוריהם. עין אחת לא תישאר יבשה…

מעדויות שהעניקו הורים לילדים שעברו את הסדנא, עולה שביעות רצון גבוהה מהטרוגניות התכנים הלימודיים, מהשילוב בין תיאורטי ומעשי, מהשינוי שחל אצל ילדיהם בשלל תחומים אחרים ומרמת ועניין הקורסים והמרצים, ביניהם, אגב, שחקנים פעילים, במאים, מפיקים, מלהקים ועוד. השיעורים בפיקוח המחלקה האמנותית והחינוכית של תאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער ומיועדים לילדים בכיתות א'-ו' כשתכנית הלימודים משתנה בהתאם לשכבת הגיל ומתקיימת אחת לשבוע באופן קבוע. סדנת אמן אורח: באמצע שנת הפעילות, מקבלים התלמידים סדנה של אמן אורח מתחום אמנויות הבמה. הצגת סוף שנה: בסוף השנה כל קבוצה מעלה הצגה מקצועית עם תפאורה, מוזיקה, תלבושות ואבזרים. הטבה שנתית: תלמידי הסדנאות  זכאים להטבה לאורך השנה ברכישת כרטיסים להצגות התאטרון בתל אביב.

סדנאות התאטרון של אורנה פורת ייערכו בימי רביעי, לתלמידי כיתות א' – ג' בין השעות 16:00 – 17:00, גן חובה 17:00 – 17:45, לתלמידי כיתות ד' – ו' בין השעות 18:00 – 19:30.

אז אם גם ילדכם מראה סימני תשוקה לבמה, אם גם בילדכם זיהיתם פוטנציאל להפוך לכוכב הגדול הבא, סדנאות התיאטרון לילדים ולנוער מחכות לכם. שיהיה בהצלחה!

למידע נוסף ולהרשמה לכל הסדנאות והחוגים: מונארט -מרכז תרבות, דרך ארץ 8, אשדוד 08-8545130/1

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*