הדולפינים זכו באליפות אירופה בפעם השניה

הדולפינים זכו באליפות אירופה בפעם השניה

כבוד גדול לעיר אשדוד עם זכייתם של קבוצת הדולפינים באליפות אירופה בקט רגל לאולמות לכבדי שמיעה. ההישג המדהים הגיע לאחר ניצחון מוחץ בתוצאה 5:2 על ריאל סולו מאיטליה.

הטורניר שהתקיים בשטוטגארט שבגרמניה הלך חלק, בחצי הגמר ניצחה אשדוד 11:3 אך בגמר, למרות התוצאה המטעה כל המשחק היה מותח ורק בדקה האחרונה נעצה אשדוד 2 שערים תוך דקה שריסקה את האיטלקים. הגביע חוזר לאשדוד.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט שנסע מיד היוודע העליה לגמר גביע אירופה. אסרף עלה על טיסה ישירה לפרנקפורט ומשם המשיך בנסיעה לשטוגארט. הנסיעה הניבה פירות, יורם אסרף יחזור עם הבשורה שככל הנראה בעוד שנתיים יתקיים הטורניר כאן אצלנו באשדוד.

יו״ר הטורניר הבינלאומי בסיליו ג'והן קארלוס יגיע בקרוב לאשדוד והביע את הסכמתו העקרונית לקיים כאן אצלנו באשדוד את טורניר 2021.

מדובר בהישג חסר תקדים, הקבוצה רושמת הישג ענק ומדהים כששנתיים רצופות מצליחים להגיע עד הגמר וגם לנצח אותו.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי :

אנחנו גאים בכם הבאתם כבוד גדול למדינת ישראל ולעיר אשדוד !אתם מהווים דוגמא ומודל לספורט הישראלי, בזכות הנחישות וההתמדה זכיתם בפעם השניה ברציפות באליפות אירופה.

 

משה בוטרשוילי המשנה לראש העיר והממונה על הספורט:

אני מברך את הקבוצה על ההישג החשוב ומודה לראש העיר על התמיכה בספורט ולרשות הספורט על העשיה הרבה בספורט באשדוד.

 

יעקב אוליאל מנהל קבוצת דולפיני אשדוד:

עשינו את הבלתי יאמן והשחקנים נלחמו בכל משחק במטרה לזכות באליפות ולהביא את הגביע לישראל ולעירנו היקרה בפעם השניה ברציפות .
אנחנו מתרגשים מאוד וכולנו רוצים להודות לראש העיר ד״ר יחיאל לסרי , למנכל רשות הספורט יורם אסרף שהפתיע אותנו והגיע היום לגמר ולתושבי העיר אשדוד המדהימים שעודדו ותמכו בנו ללא הפסקה.

 

יורם אסרף , מנכל רשות הספורט העירונית:

הקבוצה הגיעה לפני כשבוע לשטוטגרט בכדי להגן על התואר היקר, המשחקים היו קשים אך הקבוצה עמדה בכל המשחקים בכבוד והיום בגמר עם הרבה אופי משחק של לחימה קשה הצליחה לנצח את ריאל סולו 5-2 משחק מלא תהפוכות.
כאן המקום להגיד תודה לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על התמיכה בספורט שמביא הישגים והצלחות בארץ ובעולם שמה של העיר בזכות ההשקעה בספורט הולך לפניה.
תודה לקבוצה המדהימה ולכל התומכים בה ומסביב לה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*