הבניה בפרויקט של חברת אחים דוניץ במע"ר נמצאת בשלבי גמר סופיים

הבניה בפרויקט של חברת אחים דוניץ במע"ר נמצאת בשלבי גמר סופיים

הבניה בפרויקט Up Town של חברת אחים דוניץ במע"ר דרום באשדוד נמצאת בשלבי גמר סופיים. בשבועות הקרובים צפויה החברה לקבל טופס 4  למגדל הראשון בפרויקט, המתנשא לגובה של 19 קומות וכולל 78 דירות. פרויקט Up Town  יכלול בסופו של דבר 5 מגדלים עם  כ-500 יח"ד וכ-1000 מ"ר למסחר.

לדברי נסים אחיעזרא, מנכ"ל חברת אחים דוניץ: "אנו מתקרבים לסיומו של הפרויקט, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים. אנשים המתעניינים בפרויקט יכולים להגיע לשטח ולהתרשם בפועל מהאדריכלות של המגדל וכן מתכנון הדירות, וכך מרגישים יותר ביטחון לרכוש דירה שכבר קיימת בשטח מאשר "על הנייר".

חברת אחים דוניץ תקים בשלבים פרויקט נדל"ן מהגדולים באשדוד, שיכלול 2 מתחמים נפרדים במע"ר. במתחם ששטחו כ-30 דונם יוקם פרויקט Up Town שיכלול בסופו של דבר 5 מגדלים עם  כ-500 יח"ד וכ-1000 מ"ר למסחר. במתחם השני בשטח של 6.5 דונם, יוקם פרויקט עם עירוב שימושים הכולל שטח מסחרי בהיקף 6,000 מ"ר ומעליו 2 מגדלים עם כ-250 דירות.

רובע המע"ר מרכז את עיקר פעילות הבנייה באשדוד. הרובע צמוד למרינה – מרחק דקות הליכה מחוף הים, ומאופיין בבנייה רוויה לגובה. בנוסף, רובע המע"ר קרוב גם למרכז העיר, והוא סמוך לאזורי בילוי, ומשכן האמנויות של אשדוד.

צילום: Bee Productions

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*