ד״ר יחיאל לסרי בפניה לתושבים עם תום הערכת המצב

ד״ר יחיאל לסרי בפניה לתושבים עם תום הערכת המצב

ראש עיריית אשדוד ד״ר יחיאל לסרי סיים היום הערכת מצב עם כלל הגורמים הרלוונטיים ובסופה שחרר פניה רשמית לתושבי אשדוד. אנו מעבירים אתיכם התושבים את הםניה כפי שהתקבלה מלשכת ראש העיר.

תושבי אשדוד היקרים,

ארגון הבריאות העולמי הכריז על מגיפת הקורונה כמגיפה עולמית. המשמעות היא שקיימת סכנת חיים מהנגיף לכל אדם בעולם.
מדינת ישראל מתנהלת מתחילת הדרך באחריות גדולה, אך הנגיף ממשיך להתפשט, ומספר החולים בארץ גדל מיום ליום. גם באשדוד.

לכן, ראש הממשלה ומשרד הבריאות הכריזו על החמרה נוספת בהנחיות, כולל ההנחיה האוסרת התקהלות של יותר ממאה אנשים. זאת, מתוך דאגה אמיתית, לחיים של כולנו, ונחישות לעשות הכל, כדי למנוע את התפשטות המגיפה בישראל.
העברת הנגיף קורית דרך פיזור של טיפות באוויר. משיעול, התעטשות או מגע יד. לכן, צו השעה הוא-להפסיק עם לחיצות ידיים, חיבוקים ונשיקות. קצת קשה אבל אפשרי. ויכול להציל חיים. כמובן, לשטוף ידיים עם סבון או חומר חיטוי לעיתים קרובות. ולהימנע מהתקהלויות. בוודאי מעל מאה איש. ואם אפשר, לוותר על כל התקהלות. אם היא לא הכרחית.

המבוגרים והקשישים בסיכון גדול יותר, ועם התנהגות נכונה, הצעירים יכולים להגן עליהם. על ההורים, הסבים והסבתות היקרים והיקרות שלנו.

באשר לעתיד, למדע והרפואה עדיין אין מידע מלא על נגיף הקורונה, ולא ידוע כיצד תתנהג המגיפה בחודשים הקרובים או בשנים הקרובות. אבל, כבר עכשו אנחנו יודעים, שבמדינות בהן לא לקחו את האיום ברצינות, היה אבדן שליטה מוחלט על התפשטות הנגיף, עם שיעורי תחלואה ותמותה גבוהים. אנחנו לא רוצים להיות במצב דומה. מדובר בערך החשוב ביותר. בחיי אדם. והתנהגות נכונה, תמנע באופן וודאי את התפשטות הנגיף ותשמור על החיים שלנו.

אנא מיכם, האחריות עלינו. על כולנו ללא יוצא מן הכלל.
באשדוד, הקמנו מטה פעולה, אנחנו מקיימים הערכת מצב מדי יום, נמצאים בקשר רצוף עם משרד הבריאות, ונערכים לתת מענה לכל התפתחות. חלק משמעותי מהחוסן שלנו הוא ההתבססות על דיווחי אמת. אז אנא, אל תפיצו ואל תהיו חלק מהודעות שווא.
עקבו בבקשה אחרי ההנחיות בכלי התקשורת והרשתות החברתיות, ומוקד 106 עומד לרשותכם לכל שאלה.

אני מודה לכם על ההבנה, גילוי האחריות ושיתוף הפעולה שלכם.

בלי פאניקה, אבל עם משמעת גבוהה והתייחסות רצינית, נצליח ביחד בעזרת השם, בהתמודדות שלנו מול נגיף הקורונה.

כדי לדעת ראשון על הכוכבית של אשדוד הקליקו

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*