ד"ר שלום שאלתיאל – מומחה בעל שם עולמי להשתלות שיער

ד"ר שלום שאלתיאל – מומחה בעל שם עולמי להשתלות שיער

למעלה מ- 30 שנות התמחות בתחום השתלות שיער, יותר מ-5,000 מטופלים לאורך השנים והיכרות מעמיקה עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בענף, כל אלו ועוד הופכים את ד"ר שלום שאלתיאל לאחד מבכירי הרופאים בעולם בתחום השתלות השיער.

עבור אלפי ישראלים המתמודדים עם בעיית ההתקרחות, השם ד"ר שלום שאלתיאל, הוא הסמכות הרפואית-מקצועית המובילה ביותר בישראל בתחום טיפולי השתלות שיער. ההיכרות של ד"ר שאלתיאל עם תחום השתלות השיער מתחילה עוד בשנת 1986, וזאת לאחר שהשלים את לימודי הרפואה באחת מהאוניברסיטאות המובילות בפריס- צרפת. ההיכרות רבת השנים של ד"ר שאלתיאל עם תחום השתלות השיער לצד הניסיון המעשי אותו הוא רכש לאורך השנים, הם אלו שביססו את מעמדו כאחד מבכירי הרופאים בתחום.

"בדומה לכל תחום רפואי אחר", מספר לנו ד"ר שאלתיאל, "גם ענף טיפולי השתלות השיער, עבר במרוצת השנים מגוון רחב של שינויים הקשורים בין היתר להתפתחות הטכנולוגית של העשורים האחרונים, כאשר הבשורה של השנים האחרונות בתחום היא ללא ספק שיטת ה-FUE, הנחשבת, ובצדק, לשיטה המובילה ביותר כיום בעולם לטיפולי השתלות שיער".

מהם מאפייני השיטה ויתרונותיה?

"שיטת ה-FUE", מסביר לנו ד"ר שאלתיאל, "פותחה בשנת 2002, והיא נועדה בין היתר להעניק פתרון לבעיית הצלקות באזור התורם, בעיה אשר ליוותה את תחום טיפולי ההשתנה עד אותה שנה. בשיטת ה-FUE, מתבצעת הוצאה ישירה של זקיקי השיער מהצד התורם שהוא ברוב המקרים הצד האחורי של הקרקפת, כאשר הוצאת זקיקי השעיר מיושמת אף היא בשיטה ייחודית ובאמצעות מחט ייעודית אשר אינה פוגמת או פוגת בשורש השערה. יתרונות השיטה הם רבים, כאשר היתרון המובהק ביותר של השיטה טמון בעבודה שהיא מאפשרת צמיחה מחודשת של 90% מהשיער המושתל וזאת תוך פרק זמן של שמונה חודשים לערך, כאשר השיער המושתל מתחיל לצמוח במראה הכי טבעי שלו".

מה חשוב לדעת לפני שניגשים לטיפולי השתלת שיער?

"כאשר ניגשים לטיפולי השתלת שיער", מסביר לנו ד"ר שאלתיאל, "חשוב לבדוק היטב את זהותו של הרופא המטפל ולוודא שהרופא המטפל מעורב בכל שלבי הטיפול, החל משלב בדיקות ההתאמה המקדימות במסגרתן ניתן לאפיין את סוג ועור הקרקפת ואת איכות וצפיפות השיער בצד התורם, דרך שלבי קביעת מספר זקיקי השעיר הנדרשים לצרכי הטיפול ועד לשלב המעקב הרפואי לאחר השלמת ההליך הטיפולי".

שיטת ה-FUE המיושמת בישראל בין היתר על ידי ד"ר שלום שאלתיאל, זוכה להצלחה רבה בשנים האחרונות הודות לאחוזי ההצלחה הגבוהים של הטיפול ויעילותו לטווח הארוך. השיטה עצמה מבוססת על טכנולוגיה חדשה ופורצת דרך באמצעותה ההליך הטיפול אינו מלווה בכאב והוא אינו מותיר צלקות באזור המטופל. המחט הייעודית המשמשת להוצאת זקיקי השעיר מהצד התורם, מאפשרת למעשה פעולת השתלת זקיקי שיער ללא מגע בצידו של השורש ולכן הנימים והקלוגן המצוי בשורש השערה איננו נפגע או נפגם.

"חשוב לציין" מסביר לנו ד"ר שאלתיאל, "שהצלחת הטיפול תלויה בעיקר במיומנויות הרפואיות-מקצועיות של הרופא המטפל, ולכן, אני ממליץ לכל אדם המתעניין בטיפולי השתלת שיער לבצע את הטיפול אך ורק בקרב רופאים בעלי התמחות רבת שנים בתחום השתלות השיער בכלל ובאמצעות שיטת ה-FUE בפרט".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*