דירות למכירה בירושלים במתחם מגורים חדש ויוקרתי

דירות למכירה בירושלים במתחם מגורים חדש ויוקרתי

מחפשים דירה חדשה למכירה בירושלים במתחם מגורים פסטורלי ויוקרתי? שוקלים לעבור לירושלים ומחפשים דירת גן חדשה למכירה במתחם אקסקלוסיבי? ובכן, כאשר מחפשים דירה חדשה מקבלן בירושלים חשוב לקרוא אודות חברת הבנייה, להתרשם מפרויקטים קודמים של הקבלן, לעיין במפרט הטכני של הדירות והפרויקט וכדאי לקרוא חוות דעת מקונים שרכשו דירות מהקבלן.

ירושלים, הבירה הנצחית של ישראל, נחשב לפנינת נדל"ן לכן גם משקיעים רבים מחפשים פרויקטים איכותיים וחדשים ברחבי העיר, בעיקר בשכונות המודרניות המתאימות לשומרי מסורת, לדתיים ולחילוניים. יש מגוון דירות חדשות למכירה בירושלים, לכן כדאי להגדיר מראש תקציב לרכישת הנכס, וחשוב לקרוא על השכונה ואזור המגורים כדי לוודא כי המיקום מתאים לצרכים הייחודיים שלכם.

איפה יש דירות גן למכירה בירושלים?

אם אתם מחפשים דירות גן חדשות למכירה בירושלים, כדאי לכם לחפש פרויקטים איכותיים ואקסקלוסיביים במיקומים מנצחים כמו משכנות האומה ושכונת ארנונה. כאשר מחפשים דירות למכירה בירושלים חשוב להתייחס לגורמים חשובים כגון מחיר הדירה, מפרט טכני, נוף, כיווני אוויר, עיצוב, סמיכות לכבישים ראשיים, זמינות תחבורה ציבורית באזור, סמיכות למרכזי קניות ולמוקדי בילוי, למוסדות חינוך עבור הילדים בגילים השונים, למוסדות דת  וכיוצא בזה.

בפרויקטים החדשים והאקסקלוסיביים של אחת מקבוצות הבנייה המובילות בארץ, ובעיקר בירושלים, ניתן למצוא דירות גן למכירה במחירים אטרקטיביים. ישראלים רבים מחפשים דירות גן חדשות בירושלים בגלל איכות החיים הגבוהה והאפשרות ליהנות מגינה פרטית בלב העיר, ומחלקת גן עדן אינטימית בה ניתן לבלות ולשחק עם הילדים, לארח בנוחות קרובי משפחה וחברים, לגדל צמחי תבלין וליהנות מנוף מרהיב.

טיפים לבחירת דירת גן במתחם מגורים יוקרתי בירושלים   

דירת גן היא יחידת מגורים בבית משותף עם גינה פרטית. הדירה ממוקמת בקומת קרקע, ובדרך כלל הגינה הצמודה היא בשטח של לפחות 50 מ"ר. הכניסה לגינה הפרטית הצמודה לדירת הגן אפשרית רק לבעלי הנכס, ושכנים אחרים בבית המשותף לא יכולים לעשות שימוש בגינה ואין להם אפשרות להיכנס אליה.

למעשה, דירת גן מהווה מעין יצור כלאיים בין יחידת מגורים רגילה בבית משותף לבית פרטי עם גינה גדולה. עם זאת, דירת גן מהווה חלק מהבית המשותף, לכן יש שכנים מסביב וצריכים לשלם גם דמי ועד בית.

כאשר מתכננים לרכוש דירות גן חדשות בירושלים, המבחר אינו גדול לכן יש תחרות על הדירות העומדות למכירה, ובדרך כלל מחירן של דירות גן בירושלים גבוה מהמחיר הממוצע של דירה רגילה. כיום, כמעט בכל פרויקט חדש של בתים משותפים ובפרויקטים של מתחמי מגורים אקסקלוסיביים, הקבלן בונה ומשווק מספר דירות גן הנחשבות ליוקרתיות יותר. זו הזמנות מצוינת לרכוש נכס איכותי ויוקרתי במיקום מרכזי בירושלים, הן לצורך מגורים והן לצורך השקעה.

מחירן של דירות גן בפרויקטים האקסקלוסיביים בירושלים גבוה ב-20% עד 25% ממחירן של דירות סטנדרטיות בגודל זהה ובאותו הפרויקט, לכן אלו נכסים יוקרתיים המתאימים למי שיכולים לרכוש נכס במחיר גבוה יותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*