דירה חדשה מקבלן קונים רק ביחד, כי אנחנו חזקים יחד

דירה חדשה מקבלן קונים רק ביחד, כי אנחנו חזקים יחד

אחת הבעיות הענקיות ביותר במדינת ישראל היא יוקר המחיה האדיר, אין שום דרך לתאר את זה מעבר לאסון ענק שרוגש על כולנו. אז איך מצליחים להילחם בזה? אחת הדרכים היא לסמוך על חברי ממשלה או שרים כאלו ואחרים שיצליחו להוריד את המחירים בשבילנו. אבל זה דרך די מטופשת.

הדרך הטובה ביותר היא להתאגד במסגרת קבוצה צרכנית גדולה שיכולה ביחד להוזיל את המחירים עבור כל חברי הקבוצה יחד. עכשיו יוצאת לדרך קבוצת התאגדות חברתית לצורך קניית דירה חדשה באשדוד ואני שמח להזמין את הציבור של המחפשים דירה חדשה כדי להצטרף אלינו ולהוות כוח צרכני ביחד.

איך זה עובד?

אנחנו פנינו לכל הקבלנים בעיר אשדוד וביקשנו מהם הנחות משמעותיות חברי הקבוצה, כאשר ממול אנחנו מבטיחים לרכוש את כל הדירות שמוצעות לנו בהנחה. כלומר נסגור עבור הקבלן את הבניין כולו שהוא בונה.

הקבלן למעשה חוסך את כל עלויות השיווק והפרסום שלו, כי זה לא נדרש יותר ומעניק את הכסף הזה כהנחה לרוכשים חברי הקבוצה.

מדובר במצב שהוא וין וין לשני הצדדים, הקבלן לא מפסיד כלום כספית ומוכר את כל הבניין כולו ללא שום עלויות מצידו, אנחנו מרוויחים את ההנחה הזו וקונים את הדירה שאנחנו רוצים במחיר נמוך יותר משמעותית.

הבהרות חשובות:

  1. היות וכבר כמה אנשים שאלו על זה, המטרה היא לא לקנות קרקע ולהקים עליה בניין. אלא לקבל מהקבלן את הדירות שהוא בונה במחירים מופחתים. כלומר, הקבלן יעשה את העבודה שלו שזה בנייה ואנחנו הקונים נקנה ממנו את כל הדירות בהנחה.
  2. הקבוצה תיפגש באשדוד בתחילת חודש נובמבר, כאשר מכירת הדירות תתבצע ביום המפגש עצמו, כלומר הבניין חייב להימכר באותה הפגישה.
  3. לא כולם חייבים לקנות את אותה הדירה, ישנו מגוון דירות. כאשר כל רוכש יכול לקנות את הדירה הרצויה לו עם הנחת הקבוצה.

בתמונה: מרטין בוקסדורף.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*