ג׳קי בן זקן ייצג את מ.ס בדיון במנהלת

ג׳קי בן זקן ייצג את מ.ס בדיון במנהלת

בעוד אסיפות אוהדים והקמת 2 הקבוצות המיתולגיות הפועל ועירוני אשדוד עומדות חזק על הפרק במ.ס אשדוד צריכים לתת דין וחשבון למנהלת הליגה על ההופעה ההיא, בה החליט ג׳קי בן זקן לעלות במדי הפועל ולשבור את הכלים.

ג'קי בן זקן יהיה גם זה שייצג את מ.ס. אשדוד בדיון שיערך בשבוע הבא בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל עקב הופעתה של הקבוצה מול הפועל רעננה בתלבושת אדומה כשעליה הכיתוב מ.ס. הפועל אשדוד. כזכור גם המשקיף במשחק רשם בדו"ח את התלונה וגם מנהלת הליגה שיגרה תלונה חריפה נגד המועדון ליועץ המשפטי של ההתאחדות עו"ד אפרים ברק ולתובע עו"ד ניר רשף. הדיון המשמעתי נקבע ליום רביעי האחרון, אלא שבן זקן ביקש לדחות אותו מאחר שהיה בברצלונה ותוך כדי שהייה שם, החליט שהוא עצמו ייצג את המועדון בדיון.

בן זקן ינסה לשכנע את הדיין כי המועדון לא עשה עבירה וכי אין מקום להעמדה לדין. בשלב הזה, מתכוונים באשדוד להמשיך לשחק עם אותם המדים גם נגד הפועל עכו בשבת הבאה, אלא שנראה כי החלטה סופית תתקבל לאור מה שיכריע בית הדין בעקבות הטיעונים שיציג בן זקן.

קרוב לוודאי שאם בית הדין לא ישתכנע מטיעוניו של בן זקן וישית על המועדון עונש בפועל או עונש מותנה, יחזור בו בן זקן מההחלטה להעלים את סימני עירוני אשדוד מתלבושת השחקנים.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*