גנב מאות לבני נשים לספק את יצריו המיניים.

גנב מאות לבני נשים לספק את יצריו המיניים.

היום בצהריים התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת המחוז הדרומי על גניבת חזיות ותחתוני נשים מדירה בעיר שדרות. שוטרי סיור של משטרת שדרות הגיעו למקום והחלו בביצוע סריקות. זמן קצר מאוד לאחר האירוע בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל עצרו שוטרי תחנת שדרות חשוד תושב העיר בשנות השלושים לחייו. החשוד נתפס בחנייה בדרכו לרכבו הפרטי.

בחיפוש שערכו השוטרים בתוך הרכב הם מצאו בתא המטען מאות לבני נשים, חזיות ותחתונים. החשוד נלקח עם יתר הסחורה הגנובה והרכב לחקירה בתחנת משטרת שדרות של מרחב לכיש. במשטרת שדרות קיבלו במהלך החודש האחרון מספר רב של תלונות על גניבת חזיות ותחתונים מתוך דירות ומחבלי כביסה, מה שהתחבר לחוקרי המשטרה עם תפיסתו של החשוד.

מתחקור ראשוני ועפ״י החשד עולה כי החשוד נהג לגנוב את לבני הנשים בכדי לספק את יצריו המיניים. חקירתו תימשך במהלך הימים הקרובים, וכבר מחר הוא יובא להארכת מעצר.

רפ״ק יוסי זליבנסקי ראש משרד החקירות במשטרת שדרות קורא לנשים מהם נגנבו הפריטים להגיע לתחנה ולזהות אותם: ״חשוב לי לקרוא לכל תושבות העיר שדרות והסביבה. כל מי שנגנבו ממנה פריטי הלבשה תחתונה ובעיקר חזיות ותחתונים במהלך התקופה האחרונה, מוזמנת ומתבקשת להגיע לתחנת המשטרה בעיר בכדי לזהות את הפריטים ולקבלם בחזרה״.

hon

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*