גיבוי ענן – מי צריך את זה בכלל?

גיבוי ענן – מי צריך את זה בכלל?

בואו לקרוא על כל היתרונות של גיבוי ענן

מידע מאורגן ומוצפן

גיבוי ענן מבטיח לכם מידע מאורגן ומוצפן. הנתונים מוצפנים במערכי אחסון מרכזיים, כאשר רק מנהל המערכת יכול לקבל גישה למידע. אם החומר שלכם במחשב חשוב לכם, אתם יוצרים גיבוי בענן כדי להבטיח לעצמכם אבטחת מידע גבוהה. אין צורך שתרכשו תוכנה מיוחדת או חומרה מיוחדת כדי לזכות בשירותי גיבוי ענן. במסלול של תשלום חודשי תוכלו ליהנות משירותי גיבוי מצוינים.

אחסון מאובטח בכל מצב

תארו לכם שהמחשב התקלקל, שיש לכם בו וירוס, שהמסך נדם ועוד אלף ואחת בעיות שעלולות לצוץ במפתיע. כאן נכנס גלגל ההצלה במיוחד עבורכם באמצעות גיבוי ענן שמבטיח לכם אחסון מידע מיטבי ומאובטח בכל מצב: מסמכים, תמונות ועוד. אם אתם רוצים לישון בשקט, בצעו גיבוי ענן וצאו לשינה מתוקה.

ביטחון מעל הכל

גיבוי ענן מתאים גם לאנשי עסקים וגם לאנשים פרטיים. הגיבוי מעניק ביטחון במיוחד לחברות גדולות שיש בהן מידע חשוב והכרחי. גם אנשים פרטיים רוצים לאבטח מידע חיוני, על כן שרת וירטואלי בענן  מתאים לכולם וללא יוצא מן הכלל. רמת ההצפנה של הגיבוי גבוהה מאוד, לכן אפשר לסמוך על כך שהגיבוי יעשה באופן יסודי ביותר.

ללא הגבלת כמות ובמחיר השווה לכל כיס

כאשר אתם עושים גיבוי ענן אתם לא צריכים להגביל את עצמכם בכמות מסוימת. תוכלו תמיד לעקוב אחר שטח האחסון שנותר ואחרי איכות הגיבוי, כמובן. ומה לגבי המחיר והשירות? לא תצטרכו לבזבז כסף רב על הגיבוי ועל השירות. וממילא, תמיד יהיה לכם מענה בעת תקלה, כך שאתם אף פעם לא לבד.

נגישות ועדכון אוטומטי

רוצים להתחבר למידע המגובה שלכם? לא משנה היכן אתם נמצאים, בארץ או בחו"ל, תוכלו לבצע גיבוי ענן בקלות מכל מקום משום שאין גבול לנגישות. כמו כן, שימו לב, כיוון שגם גיבוי ענן הוא עניין מתקדם, תקבלו עדכון אוטומטי בלי להתעסק עם כך בעצמכם, וזהו יתרון נוסף שיש לכם כשאתם עורכים גיבוי ענן באמצעות אדם מקצועי.

חברת ON365 – גיבוי בענן מתמחה בשירותי גיבוי לעסקים.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*