גבי כנפו שובר את הכלים – אשים פתק לבן ולא אבחר בביבי

גבי כנפו שובר את הכלים – אשים פתק לבן ולא אבחר בביבי

לכל גרף התרסקות יש נקודות אותן ניתן לסמן כמחוללי שינוי. יש נקודות אדומות בוהקות המשנות את נקודת הזמן בתהליך הכולל, במקרה של הליכוד ניתן לזהות כמה כאלה בחודשים האחרונים:

  • הכישלון הכפול של הקוסם נתניהו להקים ממשלה, העובדה שאיש לא נשבר ולנתניהו לא היה שום שפן להוציא משרוול החליפה.
  • הנקמה של ליברמן שהוגשה קרה וצוננת עם זיקוק דולק ומטריות קוקטייל בשלב צבעים עם פירורי קוקוס. פעמיים.
  • לא היה כלום כי אין כלום? אז זהו שיש… והרבה. אביחי מנדלבליט שמונה ע״י נתניהו עצמו עשה את עבודתו והמליץ על 3 כתבי אישום שאחד כולל שוחד ועוד שניים על הפרת אמונים.
  • ואז בא הנאום, ״תמות נפשי עם ישראלים״ נתניהו מפרק את מוסדות וממציא האשטאג חדש #לחקור_את_החוקרים. הנאום מזעזע את המדינה ונראה כי נתניהו עצמו מבין שהוא הלך רחוק מדי.
  • גם אחרי שנתניהו עשה את כל הטעויות שרק ניתן לחשוב עליהן המשיכו 30 הח״כים של הליכוד לתמוך ולצדד בצורה עיוורת למעט אחד, אותו אחד שפוי שהבין כי יש יום אחרי נתניהו והוא קרוב מתמיד. קוראים לו גדעון, גדעון סער.

אחרי שגדעון סער הדליק את האור באגף החשוך הוא משך מן הסתם המון תשומת לב, הוא אמר בקול את מה שרוב הח״כים חושבים ואין בהם את האומץ לומר.

אשדוד כמרקחה

איך כל הסיפור הזה פוגש את אשדוד אתם שואלים? הדף הזעזוע מגיע עד העיר וגורם לרעידת אדמה במחנה המקומי של הליכוד לו הצביעו בעיר 36,221 מתושבי העיר, הנהגת העיר שהיתה מזוהה עם הליכוד נסדקת כשממ״ק ראש העיר והמנוע הפוליטי של הליכוד בעיר קורא תיגר על נתניהו ומצהיר היום שהוא וביבי זה כבר לא.

גבי כנפו מצהיר נאמנות חגדעון סער ומאמין שביבי אכן ל יוכל להקים שוב ממשלה ועליו לצאת לנבצרות עד לפיתרון הבעיות המשפטיות. כנפו, המקורב לסער מביע תמיכה חשובה מאין כמותה בזמן ששאר המחנה או רובו בכל אופן מאשים את בער בבגידה ודקירה בגבו של נתניהו.

כנפו עבר דבר או שניים בפוליטיקה אם מקומית ואם ארצית נחליט להמר על כל הקופה ותומך בגדעון סער. כשנשאל על הנאום ענה כנפו לראיון לדור גפני:  "מאוד לא. אתה ראש ממשלה, אתה לא יכול לדבר ככה על יועץ משפטי לממשלה".

האם כנפו הוא הסנונית הראשונה של התפרקות הסניף המקומי? מה חושב ראש העיר דֿ״ר יחיאל לסרי ומי יצטרף למטה המקומי של סער? לכל השאלות נקבל נקבל תשובות ככל הנראה בימים הקרובים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*