גביע הטוטו כבר לא יהיה

גביע הטוטו כבר לא יהיה

אשדוד ניפצה עוד סיכוי לתואר ראשון בתולדות המועדון כשהובסה באצטדיון בנתניה ע״י הירוקים שמראים סימני התאוששות מחיפה בתוצאה 3:1.

מכבי חיפה ממשיכה להראות סימני חיים. אחרי ה-0:4 בדרבי בליגת העל, הירוקים סיפגו הערב (רביעי) הצגה נוספת והביסו 1:3 את מ.ס אשדוד באצטדיון בנתניה בדרך לגמר גביע הטוטו.

הפעם בחר המאמן של חיפה לעלות בהרכב משני, אך קיבל תפוקה זהה גם משחקני הספסל. יוסי בניוןויאם עמאשה ואחרים קיבלו מנוחה, גוסטבו בוקולי קיבל מקום ב-11, אבל מי שגנב את ההצגה היה רובן ראיוס, שיצא מההקפאה בסערה, כבש את הראשון כבר בדקה הרביעית וסימן לאוהדים שהוא כאן כדי להישאר.

אשדוד מיעטה לסכן את השער של מכבי חיפה, אך גם כשהלכה קדימה, הראתה הגנה פגיעה במיוחד שחשופה למתפרצות. רובן ראיוס כמעט השלים צמד בדקה ה-19, אך מרציאנו הדף את הבעיטה שלו מתוך הרחבה. למזלוחן עזראהיה שם כדי לתקן ולהעלות את מכבי חיפה ליתרון 0:2.

מכבי חיפה יצאה שוב ושוב להתקפות מסוכנות, אך נאלצה לחכות עד למחצית השנייה, בדק ה-59, כדי לכבוש את השלישי. שמעון אבוחצירא, שנכנס כמחליף שבע דקות קודם לכן, חילץ כדור ומצא את אלון תורג'מן, שהמשיך בבעיטה יפה ומדויקת לרשת. עד הסיום אשדוד הספיקה לכבוש שער מצמק מראשו של מוראד אבו ענזה בדקה ה-90, אבל זה היה אקורד הסיום. מכבי חיפה נראית כמי שמתחילה לצאת מהמשבר, בעוד החלק האחורי של אשדוד ממשיך להעלות סימני שאלה.

REDMAIL

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*