"בצד האחר" קבוצת התיאטרון "אנדנט"- השתתפה בפסטיבל נווה יוסף

"בצד האחר" קבוצת התיאטרון "אנדנט"- השתתפה בפסטיבל נווה יוסף

בחול המועד סוכות, קבוצת התיאטרון 'אנדנט'- השתתפה בפסטיבל 'נווה יוסף' ה- 13 והציגה את "בצד האחר", מחזה מקורי המספר על הקשיים בהתמודדות בארץ, תסכול מהמצב ועל תופעות של התמכרויות ואלימות במשפחה.

משתתפים רבים הגיעו לפסטיבל התיאטרון הקהילתי, ששואף להעניק במה ולקבוצות אוכלוסייה שקולן מודר ממרכז השיח התרבותי וצפו במחזה שנגע בהגשמת חלומות, בעלייה לארץ ישראל, בהתמודדות עם קשיי קליטה, תסכול ותופעות של התמכרויות ואלימות במשפחה.

קבוצת התיאטרון 'אנדנט' (יחד), הינה קבוצה המורכבת מהורים וילדים יוצאי אתיופיה והוקמה על ידי תחום העולים ברשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות אשדוד. מטרתה להשמיע את קולם של הקהילה, לחזק את המורשת, ליצור קרבה ודיאלוג באמצעות אמנות וכן להפחית את הסטריאוטיפים הרווחים בחברה.

אליהו גביה, רכז יוצאי הקהילה ברשות, תיאר את הדרך והתהליך "הנסיעה וההשתתפות בפסטיבל הייתה חוויה. הקבוצה הפכה למשפחה אחת מורחבת". גביה הוסיף "ההתרגשות על הבמה הייתה אדירה, אני שמח על התמיכה והאמפתיה שהמשתתפים רוחשים אחד לשני, המשחק בתיאטרון נותן סיפוק חברתי והנאה אישית ואני גאה בכל אחד ואחת מהקבוצה".

תודה והערכה לגב' סימונה מורלי, מנכ"לית הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות, שמובילה את הרשות ביד רמה ותומכת בקהילה האתיופית ובתיאטרון הקהילתי ולגב' יפעת בחר מייסדת עמותת השתחוויה.

00

פרסום ממומן:

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*