בפעם ה-28: ילדי הגנים חוגגים ראשונים

בפעם ה-28: ילדי הגנים חוגגים ראשונים

אשדוד ממשיכה מסורת מפוארת ומרשימה שבה ילדי הגנים מקדימים לחגוג את יום העצמאות ולהיות הראשונים המאחלים יום הולדת שמח למדינה. הבוקר, ילדי הגנים כיסו את כר הדשא באיצטדיון רובע ב' ויחד עם הצוותים החינוכיים הם נעו ורקדו על המדשאה המוריקה במעגלים מעגלים. "זו השנה ה-28 שילדי הגנים מתכנסים לטקס מיוחד, בהשתתפות אלפי ילדים, גננות וסייעות והורים המלווים את ילדיהם לאירוע המרגש" אומרת מנהלת מחלקת גני הילדים הגב' מיכל שהם, ומציינת את ייחודו של הכנס בכך שהוא נותן ביטוי ספונטני ליחס שהילדים מגלים כלפי המדינה, שמחים בהישגיה ומאחלים לה המשך הצלחה ושגשוג.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, כבכול שנה, שמח להשתתף בכינוס המיוחד, לברך את הילדים ולראותם נושאים את הדגלונים הקטנים ויוצאים בריקוד. לסרי ציין שמדינת ישראל אומנם חוגגת 70 אך במונחי מדינה זהו זמן קצר יחסית. "על אף שהמדינה שלנו צעירה, היא קטנה ויפה, חכמה וחזקה ואנחנו אוהבים אותה" אמר. לאחר מכן הוא טייל בין הילדים, רקד, שר והצטלם איתם, ויחד עם הילדים בירך את מדינת ישראל ב"יום הולדת שמח למדינת ישראל" ואיחל לה עוד הרבה שנים יפות.

בטקס המרגש נכחו מר יהודה פרנקל – הממונה על החינוך, מר אריה מימון – ראש מינהל החינוך, גב' מיכל שוהם – מנהלת מחלקת גני הילדים וצמרת מינהל החינוך אשר הודתה לצוות שלה, למפקחות הגנים ולגב' נלי טונקל – רכזת הריתמוזיקה שהכינה וערכה את הטקס והפעילה את הילדים.

במהלך הכנס הופעלו הילדים כאמור ע"י נלי והגננות בשורה של ריקודים ופעילות כייפית, לקול שירי מולדת ומנגינות אותם למדו כבר בפעילות בגן. הרב שאולי נשא ברכה מיוחדת לרגל החג וברך את הילדים בברכת כוהנים. תלמידי בית הספר הימי אורט אשדוד, במדים לבנים וייצוגיים, ביצעו צעידת ראווה ונשיאת דגלים לעיני הילדים והתכבדו בהנפת הדגל לראש התורן ולסיום צעדו כל הסייעות עם דגלי לאום, לאורך רחבת הטקס ובין הילדים.

"ילדי אשדוד שמחים ונרגשים לברך את מדינת ישראל ביום חגה, במיוחד לרגל 70 שנות הצלחה, ומאחלים לה עוד שנים יפות וטובות" אומרת גב' שוהם ומאחלת גם לילדים "הצלחה והתפתחות טובה ויפה במערכת החינוך העירונית".

לארגון ולהצלחת הכנס שותפים גופים נוספים ובהם: תחום האירועים בחברה העירונית לתרבות ופנאי, אגף הביטחון העירוני והשיטור המשולב, מינהל התפעול ויחידות הפיקוח והשיטור, משטרת אשדוד ומד"א.

חג עצמאות שמח!

צילום: שמואל דוד

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*