בפסח, נשארים באשדוד

בפסח, נשארים באשדוד

חול המועד פסח זהו ללא ספק חג המשפחות ובעיקר חג הילדים. כולם מחפשים אטרקציות בכל הארץ וכל המדינה פקוקה. אם אתם מתכננים בימים אלו את חופשת הפסח רצוי שתתעדכנו מה קורה כאן באשדוד, קרוב ונגיש לפני שאתם קונים כרטיסים לאיזה מופע בצפון.

עיריית אשדוד, מזמינה אתכם ליומיים של פסטיבל אביב ישראלי באשדוד לכל המשפחה. כמדי שנה חוגגים באשדוד את חג האביב בפסטיבל שיתקיים בחוה"מ פסח, 2-3, באפריל 2018  בפארק אשדוד-ים המשתרע על 200 דונם ויכלול הופעות ומתחמי סדנאות הפעלה ויצירה ללא תשלום  לצד תפאורה מרהיבה

מיכל-הקטנה-

כוכבי הילדים על במה אחת

  • נועה קירל
  • מיכל הקטנה
  • מיקי כוכבת הילדים
  • רוי-בוי

מיקי

אירועי תרבות ובילוי  בחול המועד פסח ברובם כוללות הוצאות כספית גבוהות ועירית אשדוד ,אגף האירועים והתרבות החליטו גם השנה ליצור אירועים גדושים לבילוי איכותי עם הילדים.

כאן ממש ליד הבית וללא צורך בהוצאות כלכליות מצד ההורים, במשך יומיים יתקיים פסטיבל אביב בפארק ויארח את כוכבי הילדים הגדולים שיש כיום בישראל זאת בנוסף לפעילות וסדנאות אשר יתקיימו בפארק אשדוד ים .

רוי-בוי

לפני ההופעה או לאחריה יוכלו המשפחה לבלות וליהנות יחדיו במתחם הסדנאות וההפעלות וליהנות ממגוון של פעילות משותפות  אשר תוכל להביא לידי ביטוי את הכישרון המשפחתי הקיים אצל כולם .

פסטיבל אביב בפארק 2-3 באפריל  החל מ-10 בבוקר ללא תשלום כניסה חופשית

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*