בעלי הצרכים המיוחדים מתחברים לים – נפתח מועדון אתגרים אשדוד.

בעלי הצרכים המיוחדים מתחברים לים – נפתח מועדון אתגרים אשדוד.

ברשות הספורט העירונית יכולים לסמן וי גדול על הקניית פעילות ימית לכלל האוכלוסיות וזאת עם פתיחת מועדון אתגרים אשדוד  שיפעל בשיתוף המרכז לחינוך ימי ובשיתוף ענקית הספנות MSC.

הבוקר נפתח באופן רשמי מועדון ״אתגרים אשדוד״ בטקס מרגש במרכז לחינוך ימי במרינה באשדוד. הטקס כלל את כל שותפי המיזם החשוב והחינוכי, מנכ״ל עמותת אתגרים אבנר בלקנאי שמפעיל בעזרת מדריכים מקצועיים את הפעילות, מנכ״ל MSC ישראל, עדני סימקין שהגיע עם צמרת החברה, ממ״ק ראש העיר עו״ד גבי כנפו, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט מר משה בוטרשווילי, המנהלת לשירותים חברתיים הגב׳ רונית צור, מנהל אגף החופים, אריה תורג׳מן וכמובן מנכ״ל רשות הספורט והמושך בחוטים מר יורם אסרף.

הגווארדיה התכנסה ברציף המרכז במרינה ושם פגשה לראשונה את הסירה הראשונה מתוך השתיים, סירה ייחודית המותאמת באופן מלא לבעלי צרכים מיוחדים בכל הרמות. הסירה הייחודית בנויה כך שאינה יכולה להתהפך בשום מצב ומותאמת לפעילות במספר רמות של מוגבלות.

יחד עם הניסיון של מדריכי מ-2 בתי ספר דומים שפועלים בתל אביב ובחיפה מצליח צוות המרכז להגיע לתוצאות מדהימות עבור הנערים והמבוגרים שלרובם זו תהיה חוויה ראשונה של שיט בתוך הים.

לסירה מותקן גם מנוע שמאפשר יציאה חלקה מהמרינה אל הים הפתוח ושם מתקיימת הפעילות הימית.

ראשון המברכים היה מנכ״ל עמותת אתגרים, אבנר בלקנאי. אבנר ברך את כל השותפים והודה לעדני סימקין על תרומתו ועל השותפות ברמה הארצית בפרט ובפתיחת המועדון באשדוד בפרט. בלקנאי שיבח גם את רשות הספורט העירונית והעומד בראשה על הנכונות וקיצור תהליכי הבירוקרטיה בהקמה ובדחיפה קדימה למען האוכלוסיה בעלת הצרכים המיוחדים.

גם עדני סימקין, מנכ״ל MSC לא חסך בשבחים אודות האימוץ העירוני של המועדון וההתגייסות לטובת העניין. סימקין הוסיף שעדיין לא נאמרה המילה האחרונה באשדוד, ״היקפי הפעילות של החברה שלנו באשדוד היא המובילה והגדולה ביותר, זה אך טבעי שהחברה תתן גם חזרה לקהילה, ואם כבר לתת אז לאלה שהכי צריכים ואינם יכולים לבקש״.

סימקין אמר בסוף דבריו כי בניגוד לערים אחרות בהם נתקל בכתף קרה מצד הממסד העירוני אשדוד קיבלה אותם בזרועות פתוחות ןלכן 2 סירות זו לא המילה האחרונה שלנו במועדון האשדודי.

יורם אסרף הודה לעמותת ״אתגרים״, לחברת MSC ולכל השותפים שגרמו ליום הזה להגיע. ויש לטא מעט כאלה החל ממשה בוטרשווילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט על התמיכה והרוח הגבית, לעו״ד גבי כנפו על החיבורים, תשומת הלב והרגישות ועוד רבים וטובים שחיבקו את הרעיון ופתחו את הלב.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*