בסוכות ממנגלים באשדוד

בסוכות ממנגלים באשדוד

בסוכות הקרוב לא צריך לשבור את הראש היכן עושים על האש – מתחם המנגלים החדש בפארק עד-הלום ערוך ומוכן לחג!  פינות ישיבה, מעמדים למנגל, ברזיות ושבילי גישה נוחים.

מתחם המנגלים החדש בפארק עד הלום – פרויקט בהובלת החברה לתיירות אשדוד ובשיתוף אגף הנטיעות ומנהלת הסכם הגג – במסגרתו נעשה שיפוץ מקיף של פארק עד הלום הכולל החלפת כל שבילי הגישה והנגשתם לבעלי מוגבלויות, הצבת "ריהוט" פארק הכולל למעלה מ-100 אלמנטים שונים (ספסלים, ברזיות, מעמדים למנגל וכו'), שירותים, תאורה ועוד.

הפרויקט נולד מתוך יוזמה של סגן ראש העיר, שמעון כצנלסון, שיחד עם הממונה על התיירות, חבר מועצת העיר מר גרשון פלדמן – הגיעו למסקנה כי קיים צורך דחוף בהכשרת מתחם פנאי נוסף בעיר, שיאפשר למבקרים בו גם להדליק מנגל בצורה מסודרת ומונגשת. במסגרת הפרויקט בוצע מקצה עבודות נרחב בשטח הפארק. לצד ניקיון יסודי של הפארק מעשבייה ולכלוך שהצטבר, הוצבו בשטח שלטי הסבר והכוונה, ובקרוב תותקן תאורה מתקדמת.

"התושבים ייהנו מפארק נוסף לרווחתם. הוא ישמש גם לבילוי וגם למקום מוסדר לטובת המנגלים", אמר סגן ראש העיר ויוזם הפרויקט, שמעון כצנלסון, והוסיף: "אשדוד היא עיר של אוכל וקולינאריה רב תרבותית ואני בטוח שכלל התושבים ישמחו לנצל את המתחם החדש וייפגשו בפארק ביחד כולם  לעשות על האש. שיהיה חג שמח ושנה טובה לכולנו!".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*