בניית אתרים בוורדפרס

בניית אתרים בוורדפרס

מה היתרון של אתר וורדפרס על פני אתרים שנבנו על מערכות אחרות? איך בונים אתר אינטרנט מצליח בעשור השלישי של המאה הנוכחית?

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן שבה אפשר להשתמש על מנת לבנות אתרי אינטרנט. בגלל שמדובר על מערכת חוצת פלטפורמות שמופצת באופן חופשי, היא מתאימה להפעלה של כל סוגי אתרי האינטרנט.

עם זאת, גם אתרי וורדפרס צריך לדעת איך לבנות. בפועל, רק אם לוקחים בחשבון את השיקולים הנכונים ניתן להפוך אתר וורדפרס לכרטיס ביקור של העסק ולהגדיל עבורו את המכירות.

האתר שלך לבניית אתרים

אלגנט וורדפרס מאפשרת לך ליהנות מכל היתרונות של פלטפורמת וורדפרס. הניסיון שלנו עובד בשבילך משלב בחירת התבניות, דרך הזנת התכנים ועד העיצוב. רוצה לראות כבר עכשיו את האתר הבא שלך? נשמח לקבל פרטים ולעמוד לרשותך בהקדם.

היתרונות של בניית אתרים בוורדפרס

היתרון העיקרי של אתרי וורדפרס הוא שלא נדרש רקע תכנותי על מנת לתפעל אותם. אמנם בניית האתר צריכה להתבצע באופן מקצועי כי אין לבעלי עסקים הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני – אך מאותו רגע התפעול השוטף יכול להתבצע בצורה עצמאית.

עלות בניית האתר

גם בהיבט הכלכלי יש לאתרי וורדפרס יתרונות שאין לאתרים שבנויים על גבי פלטפורמות אחרות. במידה ומבצעים פיתוח מבוסס תבנית למשל, העלות נמוכה מאוד ויש גמישות בבחירת התוספים. במידה ובוחרים פיתוח מותאם אישית של אתרי וורדפרס, המערכת מותאמת לצרכי הלקוח והעיצוב הייחודי חוסך בהוצאות.

טיפים עבור אתר מצליח

בניית אתר אינטרנט מצליח נמדד ביכולת שלו להניע את הגולשים לפעולה המבוקשת. לכל אתר יש מטבע הדברים מטרות אחרות, כי בחלק מהאתרים השאיפה היא להשאיר את הגולשים באתר על מנת לצפות בפרסומות – בעוד באתרי מסחר המטרה היא להביא אותם אל הקופה ולייצר מכירות והכנסות. לפיכך, הגדרת הצרכים היא מהותית להצלחת האתר.

אפיון לאחר הגדרת צרכים

הגדרת צרכים ומטרות משמשת כסוג של מצפן עבור בניית אתרים בוורדפרס. אחרי שמגדירים את הצרכים בצורה מדויקת, אפשר לאפיין את האתר מבחינת עיצוב, תוכן, התנהגות, ממשק וכן הלאה. בשלב הזה, מבצעים גם התאמה של האתר לצרכים של כל עסק בנפרד ושואבים השראה מתבניות וורדפרס קיימות.

הגיע הזמן שמערכת וורדפרס תעבוד בשבילך!

אלגנט וורדפרס גאה להעמיד לרשותך את הכלים המתקדמים ביותר לאפיון, בנייה והקמת אתרי אינטרנט. שיחה קצרה איתנו תאפשר לך לדעת טוב יותר איזה אתר ימלא את ייעודו עבורך בצורה האופטימאלית. אז אם ברצונך לתאם בניית אתרים בוורדפרס בהקדם, הגעת למקום הנכון.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*