בחירת צילום וידאו לחתונה – המדריך המלא

בחירת צילום וידאו לחתונה – המדריך המלא

בעידן שבו הנצחה דיגיטלית הפכה למובנת מאליה וניתנת לביצוע עצמאי בכל מקום ובכל זמן נתון, צילום וידאו מקצועי לאירוע עשוי להיתפס כמיותר משהו. אז חתן – כלה מאושרים, חשוב שתבינו: חתונה היא האירוע הגדול ביותר בחייכם המשותפים, וצילום וידאו ברמה גבוהה היא הדרך האותנטית ביותר להנצחה שלו, לכן, גם אם הסרטה הפכה כיום למלאכה אפשרית לכל ילד, אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר בהנצחת החתונה שלכם.

כיצד בוחרים צלם וידאו לחתונה?

ראשית, חשוב לצאת מתוך נקודת הנחה שצלם הנחשב למומחה על בצילום, הוא לאו דווקא המקצוען הגדול בותר בתחום צילומי הווידאו. מדובר, אמנם, בתחומים קרובים מאוד, אך שונים, וחשוב להתמקד בחיפוש צלם הווידאו שיספק לכם את התוצאה המקצועית ביותר בנישה ספציפית זו. החיפוש אחר צילום ווידאו לחתונה עשוי להיות ממושך, ועל כן, מומלץ ביותר להתחיל בו זמן רב קודם האירוע. השלב הראשוני של החיפוש מתבצע, איך לא, במרשתת, ובאמצעותו תוכלו לערוך סינון ראשוני של צלמי הווידאו המציעים את שירותיהם באזור הגיאוגרפי בו האירוע שלכם עומד להיערך. קחו את הזמן, אל תתעצלו, ושבו לצפות בסרטי וידיאו המופיעים ברשת כדוגמה לעבודתם של צלמי וידאו כאלה ואחרים. כמו כן, התייחסו ברצינות מרובה לתגובות המופיעות ברשת על הצלמים שסרטי הווידאו שלהם הצליחו להרשים אתכם כהוגן. אל תשכחו שאספקט השירותיות של צלם הווידאו שילווה אתכם ביום הגדול בחייכם, חשוב לא פחות מרמת המקצועיות שלו, ולכן, אם נתקלתם באזכורים בלתי מחמיאים אודות רמת השירות לפני האירוע, במהלכו ולאחריו, באספקת ההסרטה המוכנה, למשל, עברו לשם הבא ברשימת המומלצים שלכם.

השלב הבא בדרך לסרט הווידאו המושלם שלכם

לאחר שתסננו את ההיצע באופן יסודי, מקדו את ממאמציכם בבחירת צלם הווידאו האחד והיחיד שיזכה לקחת חלק מהותי באירוע שלכם. לשם כך, יהיה עליכם להיפגש באופן אישי עם הצלם ולבדוק את מידת הכימיה ביניכם. אל תשכחו לרגע, כי גם אם רמת המקצועיות של הצלם הינה הפרמטר הראשון בכל הנוגע לתוצאה משביעת רצון, הרי שלא פחות חשוב לוודא שצלם וידאו לחתונה הינו בעל טקט, מבין עניין, רגיש ,ערני, עומד בלוח הזמנים ומחזיק בכל שאר התכונות החשובות לחוויית צילום מושלמת שלכם. אם חשוב לכם להיות פנויים ורגועים לחלוטין במהלך האירוע, סגרו חוזה רק עם צלם וידאו שתרגישו שאתם יכולים להפקיד בידיו את מלוא האחריות לסרט הוידאו של חתונתכם. אם מהתרשמות ראשונית נראה לכם שהצלם איננו מחודד דיו ללכידת הרגעים הקטנים והמרגשים שהם חלק בלתי נפרד מהאירוע, או שאיננו די ערני לזיהוי דמויות המפתח שבקהל בכוחות עצמו, העדיפו צלם וידאו אחר, שגם אם יהיה יקר יותר ,יאפשר לכם לחוות את אירוע הכלולות שלכם לעומקו, מבלי לשאת על כתפיכם עול מיותר של הדרכה והכוונה לצלם הווידאו במהלכו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*