בחירה נכונה של תמונות למשרד – כיצד לבחור ומדוע זה כל כך חשוב?

בחירה נכונה של תמונות למשרד – כיצד לבחור ומדוע זה כל כך חשוב?

האופן בו אנו מעצבים ומאבזרים את המשרד בו אנו עובדים ומבלים שעות רבות מדי שבוע הוא חשוב מאין כמוהו, משתי בחינות עיקריות ושונות – הראשונה היא האווירה הכללית השוררת במשרד והאופן בו היא משפיעה עלינו, על מצב רוחנו ורמת הריכוז שלנו, מדי יום. השנייה היא הרושם שאנו עושים על אורחים שונים הנכנסים למשרד שלנו, בין אם מדובר בלקוחות, קולגות או כל גורם אחר. בעיצוב המשרד שלנו, מהו התפקיד שמשחקות התמונות התלויות על הקיר ובהתאם לכך – מהי הדרך המושכלת לבחור תמונות למשרד?

תורמות ליצירת רושם ראשוני וקובעות אווירה כללית – תמונות למשרד

מהו בעצם התפקיד שממלאות התמונות התלויות על קירות המשרד בעיצוב הכללי שלו? ובכן, תמונות למשרד, בעיקר תמונות יחסית גדולות ומרכזיות, מקנות רושם ראשוני מסוים כאשר נכנסים למשרד לראשונה באותו היום, ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר באורחים שונים הנכנסים למשרד בפעם הראשונה. בהתחשב בכך שאלו עשויים להיות לקוחות קיימים או פוטנציאליים, קולגות עימם יש לכם קשרי עבודה חשובים וכו', רושם ראשוני זה הוא משמעותי וחשוב ביותר. בנוסף, מסייעות תמונות למשרד לקבוע אווירה כללית, או לפחות "להכווין" את האווירה השוררת במקום לכיוון מסוים. במשרדים מסוימים משתמשים בתמונות שעל הקיר על מנת לעצב אווירה רצינית ומקצועית, באחרים מדובר באווירה קלילה ו"זורמת" יותר, בעוד במשרדים של חברות חדשניות ופורמות דרך (דוגמת משרדי היי טק) האווירה הרצויה היא לרוב תוססת, דינמית ופורמת דרך.

בכל מקרה, התמונות התלויות על קירות המשרד מהוות דרך מצוינת להכווין ולקבוע את האווירה הכללית שתשרור בו, ולכך חשיבות רבה ביותר והשפעה ישירה על פעילות העסק המתנהל מאותו משרד. לא פחות מכך!

כיצד נבחר תמונות למשרד?

בהתחשב בחשיבות הרבה של אופן עיצוב המשרד והאווירה הכללית השוררת בו, והתרומה הפוטנציאלית של בחירת תמונות למשרד לקביעת אווירה זו, עולה השאלה – כיצד מומלץ ונכון לבחור תמונות למשרד? כיצד נעשה זאת בצורה אשר באמת תתרום ליצירת האווירה בה אנו מעוניינים במשרד ולקידום הפעילות בו?

ובכן, התשובה לכך טמונה באופי המשרד והעסק שלכם, כפי שצויין בפסקה הקודמת. למשרדים של עסקים מתחומי פעילות שונים יתאימו סגנונות שונים של עיצוב משרד, ולכן גם סוגים שונים של תמונות למשרד. לכן, ניתן ורצוי להתחיל באפיון סוג העסק והמשרד, והאווירה הכללית שרוצים שתשרור במשרד זה. בהתאם, ניתן להתמקד יותר בבחירת תמונות למשרד, וללכת למשל על תמונות מאופקות ורציניות יותר במקרה של משרד רואי חשבון או עריכת דין, או על תמונות צבעוניות ותוססות יותר במקרה של משרד של חברת סטארט אפ.

בנוסף, אם אתם מעוניינים ליצור רושם ראשוני טוב ויוקרתי חשוב להקפיד על בחירת תמונות ברמת איכות הדפסה גבוהה ביותר, ללא פשרות. חבל לחסוך כמה שקלים על תמונות ברמת איכות ירודה יחסית, במקום ללכת על תמונות איכותיות המודפסות ברמה הגבוהה יותר, אשר גם יעבירו רושם דומה לכל מי שיתבונן בהן…

צילום: Photo-Art.co.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*