בוקר של עברית

בוקר של עברית

ביום רביעי האחרון התקיים בוקר מרגש ומיוחד במערכת החינוך היסודית. היה זה במסגרת התכנית "רק מילה בעברית" – תכנית עירונית לעידוד הקריאה והעשרת השפה העברית. תלמידים, נציגי בתי ספר יסודיים בעיר, הגיעו למשכן לאמנויות הבמה, לבוקר שכולו השפה העברית, והציגו את התוצרים שהפיקו בסדנאות עירוניות אשר התקיימו במהלך השנה בכלל בתי הספר. התערוכה המיוחדת כללה יצירות אומנות, ציורים, תערוכת בולים, תוצרי סדנאות כתיבה ואיור והכל סביב נושא מרכזי "יוצרים ישראליים".

תוצרים נוספים הוצגו על הבמה במשכן לאמנויות הבמה ובהם סרטונים ייחודיים שצולמו כמחווה ליוצרים ישראליים, המלצות על ספרי קריאה, הצגת תיאטרון שנכתבה ע"י חיים נחמן ביאליק, מערכוני "הגשש החיוור", מהדורת חדשות, שיר ייחודי שנכתב במיוחד לאירוע זה, נאומי דיבייט ועוד. כאשר את האירוע הנחה אסף אשתר.

גם להורים היה חלק משמעותי בתהליך הלמידה של התלמידים. למעלה מ-6,500 משפחות ענו על חידות ההורים בבית ובמקום הראשון זכה בית הספר אופק עם כמות ההורים הגדולה ביותר שענו על חידות ההורים, ואף קיבלו תעודת הערכה ושי לספרייה.

התכנית פועלת בכלל בתיה"ס בעיר מתחילת השנה ומובילה אותה הגב' מרטין עובדיה -מנהלת אגף חטיבה צעירה, בשיתוף פעולה עם המחלקה לתכניות חינוכיות במנהל החינוך בניהולה של מיטל אליאס. על כל התוצרים בבוקר זה אחראיים תלמידי בתיה"ס היסודיים בעיר והאירוע עצמו התקיים בשיתוף תכנית קרב למעורבות בחינוך ומשרד החינוך מחוז דרום.

סגנית ראש העיר וממונה על החינוך היסודי גב' שרון מארק, התרשמה מאוד מהעשייה החינוכית הברוכה בנושא השפה העברית ומההפקה המקצועית של האירוע. מנהלת אגף חטיבה צעירה גב' מרטין עובדיה נשאה דברים וציינה שהשפה היא אוצר חשוב ותפקידנו לשמור עליה מכל משמר. היא כמובן הייתה גאה מאוד באירוע זה.

"האירוע היה מרגש מאוד. מנהלי בתי הספר שנכחו באירוע התרשמו מהרמה ומהאיכות והודו לרכזות השפה הבית ספריות שעשו עבודה נהדרת במהלך השנה עם כלל התלמידים בעיר" אומרת גב' אליאס וציינה את התלמידים שגילו יכולות מרשימות ובעיקר נהנו מהאירוע.

מידע נוסף באתר התכנית: https://eduashdod.wixsite.com/justawordinhebrew  

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*