בוטרשווילי ואשדודים נכנסים לקואליציה

בוטרשווילי ואשדודים נכנסים לקואליציה

17. זה מספר המנדטים העומד לזכותו של ראש העיר הנבחר ד״ר יחיאל לסרי. במידה ותהיה התקדמות וחתימה עם ש״ס יעמוד ראש העיר כמנצח אמיתי בטקס כינון המועצה ביום שני במשכן לאמנויות הבמה עם 23 מנדטים וסיכוי סביר שאף עם 25 כשאלי נכט מועמד אף הוא לחתום.

לפי הרוחות הנושבות החתימה עם נכט מתעכבת הרבה בעיקר שש״ס לא חתמה, בעולם של הכבוד והאגו חתימה עם נכט לפני ש״ס זה סוג של אצבע בעין ושבירת מוסכמות.

לכן, גבי כנפו שכבר נתן לאמסלם מבוא לשיעור במשא ומתן מעדיף לא לקחת את זה שלב אחד רחוק יותר ולסבך את כניסתה של ש״ס לקואליציה. ש״ס שכבר מרגישים פגועים/מושפלים/מאוכזבים/לא מעכלים ככל הנראה לא צריכים עוד חומר בערה כדי להידלק.

משה בוטרשוילי חתם בשעה טובה והשיג את מבוקשו, עוד חצי עשור בספורט במומנטום הכי משמעותי, הקמת קרית הספורט. בוטרשוילי שתמך ביחיאל לסרי מקבל תיק יוקרתי עם קדנציה חלומית מבחינה פוליטית. למשה בוטרשוילי זו תהיה הקדנציה השלישית כממונה על רשות הספורט רק שהקדנציה יעמוד יחד עם יורם אסרף בראש אחד המגה פרוייקטים של העיר אשדוד, קרית הספורט.

תנועת אשדודים הגיעה בשעה טובה להבנות ותקבל תיקים ההולמים את פעילות התנועה, 2 חברי המועצה הטריים יחלקו 2 גזרות אחריות.

יניב קקון, ראש הסיעה ינהל את תיק צעירים נוער וצרכים מיוחדים,
תחום הנוער והחינוך הבלתי פורמאלי לרבות תנועות הנוער, רכזים ומועדוני הנוער במתנ״סים

מרכז כיוונים לרבות תחום חיי הלילה והפנאי, התעסוקה וההייטק לצעירים, אקטיביזם חברתי, הכוונה אקדמית וגיוס לצה"ל.

מאיר אברג׳ל, ינהל את תיק שכונות ותיקות והון חברתי, מיזמים חברתיים ותהליכי שותפות תושבים בשכונות הותיקות,  קשר וקליטת עמותות וארגוני מגזר שלישי לפעילות בעיר, הקמת מחלקה עירונית ובניית תוכנית רב שנתית לתחום
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*