בואו נדבר על… סקרים

בואו נדבר על… סקרים

השיח בימים האחרונים על סקרי אינטרנט הופך להיות חם ובואו נודה על האמת, קצת יוצא משליטה, ובטח מפרופורציות.

כדי שהשיח ביננו יהיה אמין ואמיתי נדבר פה רק על הסקרים של ״אשדוד פור יו״, שלטענת חלק מהמועמדים מפלה אותם לרעה, אז ראינו לנכון לספר לכם מה קורה מאחורי הקלעים של סקר, הסקר שלנו.

סקר נערך בטיימינג בו נוצר שיח עבור נושא ספציפי שדורש ומצריך חוכמת המונים. אשדוד פור יו משתמש בפלטפורמה מהמובילות והידידותיות בעולם של חברת PLAYBUZZ. רק כדי לסבר את האוזן, חברות נוספות המשתמשות בפלטפורמת הסקרים הזו הם: TIME, FORD, SMSUNG, BBC, FORTUNE, PEOPLE, SUN ועוד רבים, גדולים וטובים.

כל התנהלות הסקר הינה חיצונית ואינה נשלטת כלל ע״י בעלי או עורכי האתר.היתרון היחיד הניתן לבעלי האתר הוא לראות את הסטטיסטיקה המפולחת וזאת מבלי יכולת להתערב. חברת PLAYBUZZ מגינה כמיטב יכולתה על נושא ההצבעות הכפולות וקיימת תמיד האפשרות שמישהו מצליח לפצח.

מה הוא משיג באמת בזה זו כבר בעיה שלו, אך הטענה של זיוף סקרים, והטייה לטובת מועמד כזה או אחר חסרת כל יסוד ובסיס, כל חטאה של מערכת האתר הוא פירסום הסקר והענקת הפלטפורמה לשאלה חמה שעל הפרק. באופן יוצא דופן לסקר האחרון אף תויגו המועמדים המופיעים בסקר.

למעט נושא הזיופים לכאורה צריך גם לקחת בחשבון את נושא ההערכות של כל מועמד ומועמד בנושא הרשת החברתית והרשת בכלל, ניתן לראות ברחבי הרשת אילו מטות מתורגלים ואילו מטות בחרו לא להשתתף במשחק ולא לתת פייט בוירטואלי, הן מבחירה והן מחוסר מודעות לכמויות ואחוזי הבוחרים הניזונים מהרשת החברתית ומאתרי האינטרנט.

אנחנו מבינים בהחלט שהדרך הנוחה והקלה היא להאשים את האתרים בחוסר הוגנות, זה הרבה יותר פשוט מלהעמיד מערך דוברות ראוי שיעביר ידיעות מסודרות, יזין במידע ויתנהל מול אמצעי התקשורת השונים, ינהל משברים ברשתות החברתיות וכן, יעמיד תקציב פרסום כדי לקבל בולטות.

אם יש דרך לפצח, תמצאו אחד כזה, אם אין דרך תדאגו להפיץ את הסקרים בקרב התומכים, ואם לא בא לכם להתעסק וזה לא מספיק חשוב… אל תבואו בטענות.

00

פרסום ממומן:

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*