בדיקת ראייה חינם – לתושבי אשדוד והסביבה

בדיקת ראייה חינם – לתושבי אשדוד והסביבה

האופטימטריסטית הקלינית, ליזט ביטון, מזמינה את תושבי אשדוד והסביבה לבדיקת ראיה בחינם באופטיקה שבבעלותה, "מסגרת אחרת"

"בדיקת עיניים פשוטה יכולה להציל את הראיה של כל אדם בכל גיל", אומרת האופטימטריסטית הקלינית ליזט ביטון. "חשוב מאוד לבצע בדיקות שגרתיות תקופתיות, בעיקר לילדים. ילדים שאינם רואים טוב, בפרט אם מדובר רק בעין אחת עלולים לפתח עין עצלה ופזילה. בזמן הישיבה בכיתה הם פחות מרוכזים וזה עלול לגרום להם להפרעות כמו קשב וריכוז, ולו רק בגלל חוסר היכולת שלהם לראות באופן חד את הכתוב בלוח".

ביטון – אופטימטריסטית קלינית, בעלת תואר שני MSc באופטומטריה קלינית מאוניברסיטת "סאלוס" פנסילבניה ארה"ב, בעלת ניסיון של 20 שנה בתחום האופטומטריה – מוסיפה: "אצל האדם הבוגר יותר חשוב לבצע בדיקות תקופתיות גם מצורך לימודי, לרבות שמירת חדות ראיה ובכלל, אם הוא נוהג אזי עלולה להתקיים השפעת הראיה הלקויה בכביש, שכן אדם שרואה פחות טוב – זמן התגובה שלו במהלך נהיגה ובמקרים חריגים, עלול להיות איטי יותר מנהג ללא לקות ראיה. בנוסף, בני אדם מגיל 50 עלולים לפתח מחלות שאין להם סימני אזהרה מוקדמים. בדיקת עיניים מורחבת עשויה לאתר מחלות אלו, עוד לפני שהן מתפשטות וגורמות חלילה לאובדן הראייה, כמו למשל סכרת, כולסטרול ויתר לחץ דם ולכן מומלץ להגיע לבדיקות שגרתיות ויפה שעה אחת קודם".

כאמור, "מסגרת אחרת-ליזט" מציעה בדיקת עיניים ללא עלות, זאת כחלק מהפעילות הנעשית באופטיקה להגברת המודעות לבריאות העין. לתיאום בדיקה יש לחייג בימים א', ב', ד', ה' בין השעות 9:00-13:00 או 16:00-19:00 ובימים ג', ו' בין השעות 9:00-13:00 לטל' 08-8656505.

לשאלות נוספות, ניתן ליצור קשר עם האופטיקה דרך דף הפייסבוק: אופטיקה מסגרת אחרת-ליזט

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*