ארמיס מציגים: מסיבת המסיבות

ארמיס מציגים: מסיבת המסיבות

נכון שאשדוד שופעת באירועי תרבות ופסטיבלים, אבל במסיבות בכלל ומסיבות חוף בפרט ידינו לא על העליונה. מסעדת ״ארמיס״ הוכיחה אתמול בערב שאפשר גם אחרת. מסיבת חוף בטרסה שעל קו המים שכללה תצוגת אופנה ודוכני אוכל, עמדות פרגון ליוצרים מקומיים, מוסיקה, אוכל טוב והרבה הרבה יופי.

אם לא הוזמנתם או לא הייתם חלק מהמסיבה תבדקו טוב מה קורה עם סטטוס הסלביות שלכם, פוליטיקאים בכירים כמו סגן ראש העיר שמעון כצנלסון כמו גם הסגנית השניה שרוןם מרק, חבר המועצה אלי נכט, לצד מנכ״ל תיירות אשדוד עופר דרי ומנהל הפרוייקטים יוני חזיז, ולצד לא מובילי דעה ואנשי לילה כדוגמת אורי קריספין שהיה גם ממארגני האירוע, כל זה לצד מאות צעירים וצעירות שבאו להנות מאירוע פתיחת הטרסה של ארמיס באופן רשמי.

ארמיס, שבשקט בשקט הופכת לעולם של תוכן הכולל בתוכו ערבי סטנד-אפ, מופעי ג׳אז, ערבי רגאיי, טברנה קבועה בשישי, וערבי קונספט הופכים לאחד ממקומות הבילוי השווים של העיר, לצד מטבח משובח ותפריט מגוון ואותנטי מצליחים בארמיס להפוך למותג מוביל.

עשרות מהמבקרים אתמול במסיבה הופתעו לגלות את הטרסה הענקית ואת הקירבה שלה למים.

מפיקת האירועים דנה כצנלסון היא שעומדת מאחורי המיזם, לתת במה למעצבים ומעצבות אשדודים, מעצבי אופנה, תכשיטים ועוד… הבמה המפרגנת והאווירה החיובית הוסיפו אנרגיות טובות לערב המשובח. כן ירבו.

צילום: דור איינשפרוך

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*