אריק איינשטיין – מופע מחווה ב-50 ש״ח

אריק איינשטיין – מופע מחווה ב-50 ש״ח

הפקת מקור מסקרנת המפגישה את התזמורת הסימפונית אשדוד עם להקת "הטרנזיסטור" לערב מחווה לאריק איינשטיין, גדול זמרי ישראל  והאב הרוחני של הרוק הישראלי.

מופע המחווה לזמר אריק איינשטיין עם מיטב שיריו מכל הזמנים יתקיים במסגרת פסטיבל "תוצרת הארץ" בתאריך  28.7. במשכן לאמנויות באשדוד ובהמשך בהיכלי תרבות  ברחובות, אשקלון, מודיעין ופתח תקווה ובאולם סמולרש באוניברסיטת תל אביב.

התזמורת הסימפונית אשדוד פועלת ומקיימת סדרות של קונצרטים ומופעים בכל רחבי הארץ, כבר למעלה מ – 20 שנה. התזמורת בניהולו המוזיקאלי של המנצח ואג פפיאן נוטלת חלק בפסטיבלים, כנסים, טכסים ואירועים בארץ ובחו"ל ומשתפת פעולה עם אמנים בינלאומיים ובעלי שם.

להקת "הטרנזיסטור" החלה לפעול מספר חודשים לפני מותו של אריק איינשטיין מתוך כבוד והערכה ליצירתו ובחרה לבצע את שיריו נאמנים למקור, לעיבודים ולביצועים אל אריק. לאחר כשנה של הופעות באולמות בכל רחבי הארץ מגיעה הלהקה לשתף פעולה בהפקה מיוחדת  עם התזמורת הסימפונית אשדוד בניצוחו של ואג פפיאן.

בין השירים שיבוצעו במופע : אבשלום, למה לי לקחת ללב, יושב על הגדר, סע לאט, קפה טורכי, אני ואתה, עוף גוזל, אני רואה אותה בדרך לגימנסיה  ושירים אהובים נוספים.

הפרויקט המשותף עלה לראשונה בפברואר במשכן לאמנויות באשדוד פעמיים בפני אולמות מלאים.

בלהקת הטרנזיסטור חברים,  המנהל המוסיקלי משה לוי,  מבכירי המפיקים המוסיקליים בישראל ומי ששיתף פעולה עם אריק איינשטיין , הפיק וניהל מוסיקלית אלבומים של שלום חנוך, שלמה ארצי, ריטה ורבים נוספים מאמני ישראל. הזמר אהרל'ה סייקס המופיע ברחבי הארץ עם המופע "סינטרה" בליווי תזמורת ביג בנד בת 17 נגנים, אבי חן – שירה וגיטרה אקוסטית, זמר, יוצר ומוכר גם כמפיק ומנהל תרבות למעלה מ 30 שנה. ארז זינגר  בשירה וגיטרה חשמלית, נועם לונדון  בגיטרה בס והמתופף אייל קוחל.

צילום:לימור אדרי

A4U_225x300

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*