אל תגידו שהדרום הוא לא סוג ב׳

אל תגידו שהדרום הוא לא סוג ב׳

אל תגידו שכל המדינה שווה, זה פשוט לא נכון, עובדתית. בואו נשים את כל ההיסטוריה בצד, לא כי היא לא חשובה ולא רלוונטית, פשוט אין לי דרך להוכיח עובדתית כמו שאני יכול להוכיח עכשיו, בלייב.

אתמול, רק אתמול כשטווחי הג׳יהאד גלשו צפונית לאשדוד אולפני הטלוויזיה התמקמו בכל הדרום בכל פינה. אולפנים ממותגים עם מיטב הפרשנים, רחמנא לצלן, תל אביב בטווח.

פתאום כשחולדאי רלוונטי הוא עולה לשידור בכל 10 דקות בתדר או בערוץ אחר. פתאום כלום לא חשוב יותר מבתי הקפה הריקים בכיכר הבימה.

היום, תל אביב הוצאה מטווח הסכנה, האולפנים התפזרו וערוץ 12 כבר עבר לשידור חוזר של ״בית הספר למוסיקה״ ובערוץ 13 כיבדו אותנו בשידור חוזר של ״לעוף על המיליון״.

מפנקים אותנו יש לציין בשקופיות התראת האיזורים שחוטפים כרגע טילים שלא נשכח שהסכנה קיימת, למדינה שלנו אין פרשנים, אין דיונים יש שקופיות, ואזעקה במידת הצורך.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי, שמבין שהוא נשכח מאחור והתושבים שלו עדיין בסכנת חיים, יוצא בשידור וידאו וכמעט מתחנן לתושביו שלא ייכנסו לשאננות, התושבים שלו עדיין בנוהל חירום למרות שהתקשורת חזרה לשגרה למעט מבזק פה ושם שמזכיר שמאשדוד דרומה, במדינה השנייה יש עדיין מלחמה.

אשדוד עוד יכולה לומר תודה כי היא ישנה לילה שלם (כן, אנחנו עוד מעריכים לילה ללא אזעקות) אבל מדרום לנו, אשקלון ועוטף ישראל לא יכולים לומר את אותו הדבר, ואם יאמרו, את מי זה יעניין.

הם כבר 5 שנים לא ישנים ולאף אחד זה לא ממש מזיז.

אשדוד ישנה לילה שלם (צילום דודו קקון)

אל תגידו שכל המדינה שווה, היום זה בולט וזה טרי, תל אביב הצטרפה למצב הבטחוני לכמה שעות וכל המדינה הוכיחה שאם תל אביב בעניין – כולם מתגייסים. זה צורם שזה כל כך שקוף, זה צורם שאף אחד למעלה לא מציף את הסוגיה המפלגת, זה צורם שאם יאיר נתניהו יגיד על זה משהו כולם יחזרו ללייב, שתושב שדרות פורק את ליבו הוא זוכה לדקת תהילה ורק בערוץ 11 (שעושה עבודה מדהימה וממשיך את העבודה כאילו שתושבי הדרום הם חלק אמיתי מהעם).

אל תגידו שכל המדינה שווה כי זה פשוט לא נכון, שתל אביב יצאה מהמשחק מחלקת החדשות פוצצה את הבלון, ״לכו לנוח, אם יירו על תל אביב, נתקשר אליכם, לכו לנוח״.

לא משנה איזה פתק שמתם בקלפי או איזה פתק תשימו עוד 3 חודשים, אם אתם שמאל או ימין, מאשדוד דרומה כולם צריכים לשים פתק לבן, זה הכי קרוב לדגל הלבן שהרימו עלינו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*