אליטה עונה שנייה: מסיבת עיתונאים במדריד. זה תכף קורה!

אליטה עונה שנייה: מסיבת עיתונאים במדריד. זה תכף קורה!

אליטה הינה סדרת מתח אקשן דרמה שעונתה הראשונה שודרה בטנפליקס באוקטובר 2018.

העלילה סובבת סביב תלמידי תיכון של העשירון העליון. אל התיכון מגיעים שלושה תלמידים מהמעמד הנמוך לאחר שקיבלו מגלה בעקבות סגירת התיכון שלהם.  החיבור של התלמידים מהמעמדות השונים מוביל לרצח של מרינה נונייר, תלמידה ממעמד חברתי גבוה. עלילה מגלה לנו כל פעם פרט נוסף, כולל קטעים מחקירות התלמידים החשודים ברצח עד לגילוי הרוצח.

עונתה השנייה של הסדרה צפויה לעלות ב6 לספטמבר הקרוב בטנפליקס ולכבוש את המסך. אתמול (ה') בזמן שהותי במדריד (ספרד) הזדמן לי להיות נוכחת במסיבת העיתונאים של העונה השנייה שהתרחשה בבית הקולנוע cines callao במרכז מדריד.

לאחר המון שעות של המתנה וציפייה של המעריצים הלהוטים מחוץ לבית הקולנוע, זה התחיל. המון נערות ונערים צועקים, מתקבצים ומתחננים לסלפי עם כוכבי הסדרה מבעד לגדר שהוקמה. שטיח אדום, צלמים, שמלות וחליפות, במה מסתובבת ואפילו קונפטי זהוב. כל אלה היו אתמול ברחבת המרכז במדריד. הצרחות עלו בטונים משמעותית כאשר הגיעו כוכבי "בית הנייר" שמשחקים גם בסדרה "אליטה" והם כמובן דנוור (חיימה לורנטה) שמשחק את פרננדו נאנו גרסיה וריו (מיגל הראן) שמשחק את כריסטיאן ורלה.

זה באמת היה מרגש להתקל באירוע שכזה ולהיות במרחק נגיעה מהשחקנים המוכשרים האלה שהטריפו את העולם בשנים האחרונות. היה גם כיף לראות את השחקנים האחרים בסדרה עולים בזה אחר זה לשטיח האדום ומצטלמים, ואת הקהל הספרדי הגדול צורח את שמותיהם.

בעונה השנייה מישהו נעלם ולא נרצח והמתח הוא סביב השעון המתקתק להמציאו. בנוסף נוספו אל הסדרה דמויות חדשות שיוסיפו קווי עלילה חדשים.

אפשר לומר שהעונה הראשונה הייתה טובה בעיניי ולא יותר מזה ואני מקווה שהעונה השנייה תהיה פצצה לפנים. אז יאללה אחרי מסיבת העיתונאים המהממת לעונה השנייה במדריד, אפשר לפתוח שעונים לאחור כי זה ממש קרוב.

סיקור וצילום: ענבל הקניין

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*