אלופי הפיזיקה מאמי"ת אשדוד

אלופי הפיזיקה מאמי"ת אשדוד

אולימפיאדת הפיזיקה של רשת אמי"ת הפכה זה מכבר לתחרות יוקרתית אליה נשלחים התלמידים המצטיינים מכל הארץ. אשדוד אשר הרכיבה נבחרת מנצחת משני מוסדות אמי"ת אשדוד, מישיבת אמי"ת ומדרשת אמי"ת, זכתה באולימפיאדה והנבחרת הוכתרה כאלופי הפיזיקה. שאפו לאיתי מלכה ואוהד אסרף מישיבת אמי"ת ולאנה ליטבין ממדרשת אמי"ת. מחזיקים להם אצבעות גם בתחרות הארצית והבינלאומית.

שלושה תלמידים מבתי החינוך של אמי"ת באשדוד זכו באולימפיאדת הפיזיקה של רשת אמי"ת, בה התמודדו תלמידים מצטיינים ממגמות הפיזיקה בבתי החינוך של אמי"ת מכל רחבי הארץ. התלמידים המצטיינים הם איתי מלכה ואוהד אסרף מישיבת אמי"ת אשדוד בהדרכת המורה לפיזיקה פיליפ רוז'ינובסקי, ואנה ליטבין תלמידת מדרשת אמי"ת אשדוד בהדרכת המורה שרית גרינוולד.

את התחרות, שנערכה במתחם אמי"ת גוגיה בכפר בתיה, יזמה ד"ר רחלה תורג'מן ראש תחום הפיזיקה באמי"ת, במטרה לתרגל ולקדם את תלמידי אמי"ת לאולימפיאדת הפיזיקה הארצית והבינלאומית. מתוך כ-200 תלמידים נבחרו עשרים מצטיינים אשר זכו בניקוד הגבוה ביותר, ביניהם כאמור שלושה מצטייני אמי"ת מאשדוד.

במהלך האולימפיאדה, השתתפו התלמידים בסדנאות מרתקות כגון פיזיקה בספורט, בקרקס, בתלת מימד ועוד. התלמידים המצטיינים יזכו לליווי והדרכה של מאמן הנבחרות אלכס ויינברג מקהילת הפיזיקה של אמי"ת במטרה להעפיל לאולימפיאדה הארצית והבינלאומית.

ראש ישיבת אמי"ת אשדוד הרב שלום מלול, ברך את התלמידים הזוכים: "שאיפתנו היא לקדם כל תלמיד ותלמיד למיצוי יכולותיו בכל תחומי המדע והדעת. אנו בטוחים כי נכונה לתלמידינו הצלחה בהמשך דרכם המדעית". מנהלת מדרשת אמי"ת אשדוד אורית קאופמן: "במדרשת אמי"ת למדעים ואומנויות מגמת הדגל היא מגמת הפיזיקה, אשר בזכות תכנית הוראה ייחודית לרשת אמי"ת , מצליחה לחבר את התלמידות ללמידה בצורה חווייתית ומעוררת השראה".

ד"ר רחלה תורג'מן, ראש תחום פיזיקה באמי"ת: "האולימפיאדה נועדה לקדם את תלמידי הפיזיקה המצטיינים ברשת לפסגת המצוינות הפיזיקלית הארצית והעולמית, וזאת על ידי שילוב לימודי המגמה בתהליך תחרותי חוויתי המעודד השראה, העמקה חשיבה והנאה."

אריה מימון, ראש מינהל החינוך: "אחד מדגלי החינוך של אשדוד שם דגש על מצוינות ואני שמח שתלמידי אמי"ת וצוות המורים לוקחים את זה צעד אחד קדימה ומעודדים מצוינות בכל מקצועות הלימוד ובהם גם במקצועות קשים כמו מתמטיקה ופיזיקה. אני מברך את הזוכים ואת הצוותים החינוכיים ומאחל להם הצלחה גם בתחרות הארצית והבינלאומית".

צילום: אהרן מגל

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*