איציק כהן, מנכ"ל נמל אשדוד: "נערכים להעניק את השירות הטוב ביותר בעידן בתחרות"

איציק כהן, מנכ"ל נמל אשדוד: "נערכים להעניק את השירות הטוב ביותר בעידן בתחרות"

בכנס  כלכליסט בנושא שירות, נשא דברים מנכ"ל נמל אשדוד בפועל, איציק כהן. כהן סיפר על הדרך שנמל אשדוד עבר בשנים האחרונות: "אנחנו נמצאים בעידן אחר. ההסתכלות שלנו והתמורות העולמיות שחלו בעולם הספנות, מביאים אותנו לחשוב אחרת על כל העולם הזה של שירות בתחום הספנות. מגיעות אלינו אוניות ענק מכל העולם ואפשר לומר שאנו נערכים לא רק לתחרות מקומית פה בישראל, אלא תחרות עולמית."

כהן הרחיב על היערכות נמל אשדוד לקראת הרפורמה בנמלי הים ופתיחת הנמל החדש שיביא לתחרות וציין: "אנו פועלים כל העת בהבאת הטכנולוגיה הכי חדשנית שקיימת בעולם, אלינו לישראל, לנמל אשדוד. העולם עובר כיום לאוניות ענק, ואנו מכינים את עצמנו לקבלת אוניות אלה מבחינה תשתיתית מתאימה. דירקטוריון החברה, בראשותה של אורנה הוזמן-בכור, אישר תקציב ענק של למעלה משני מיליארד שקל להשקעה בתשתיות, על מנת שנוכל להיערך בצורה הטובה ביותר.

כהן התייחס בהמשך לשאלת ההתמודדות העתידית בתחרות עם הנמל החדש שיקום בסמוך לנמל אשדוד. "אנו נערכים להעניק את השירות הטוב והיעיל ביותר, ולשם כך יש לשלב אמצעים טכנולוגיים. נמלים בעולם ישלבו בעתיד מרכיבים מסוימים בשרשרת האספקה שיהיו אוטומטיים, ויאפשרו תהליך טוב ומהיר. כהן הדגיש כי "אין תחלופה לאנשים. העובדים שלנו מסורים ומבצעים את עבודתם נאמנה בכל השנה וביתר שאת בסבב ההסלמה האחרון, וקיבלנו על כך תשבחות רבות.

בתקופה האחרונה הכניסו בנמל אשדוד מספר מערכות חדשות מוכוונות חווית לקוח. "כ-4500 נהגי משאיות, הנמנים על לקוחותינו, נכנסים לנמל מדי יום, וחווית השירות שלהם חשובה לנו. אנו פועלים להכנסת מערכות מתקדמות על פי נורמות מקובלות בעולם שמטרתן שיפור השירות הפנימי עבורו בתוך מתחם הנמל." בסיכום דבריו ציין כהן כי נמל אשדוד ימשיך להשקיע ולפעול לשיפור חווית השירות של כלל לקוחות הנמל, כך שגם בעידן התחרות יעמוד בסטנדרט שירות גבוה ביותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*