איפה הילדים בקיץ? מחנות הקיץ של רשות הספורט העירונית

איפה הילדים בקיץ? מחנות הקיץ של רשות הספורט העירונית

בשורה להורים המחפשים מענה איכותי לתעסוקת ילדיהם בחודשי הקיץ, רשות הספורט תקיים הקיץ 2 מחנות קיץ ייחודיים, האחד בסימן ערכי הג׳ודו והמצויינות והשני כולו ים ומים, מחנה שיתקיים במרכז לחינוך ימי באשדוד.

למעט התכנים הייחודיים של שני המחנות הבשורה המשמעותית היא במחירים האטרקטיביים אותם מציגה הרשות לתושבי אשדוד, לדוגמא מחנה הג׳ודו, מחנה הכולל 10 ימי פעילות מגוונת בו תמצאו אימוני ג׳ודו עם מיטב המדריכים של מרכז המצויינות לג׳ודו בהנהלת דני לאופולד והמדריכים לאון קוטלר, יגאל אביזרט, לאון בקרמן וניב כרמל, יום שייט במרינה בהדרכת המרכז הימי, ארוחת עשר ועוד… כל זאת במחיר חסר תקדים של 500 ש״ח בלבד.

 

DSC_0156

המדליסטית מעיין דוידוביץ׳ – מנהל המרכז לסםורט ימי

המחנה השני הוא מחנה השייט ששודרג השנה ויתקיים ב-3 מחזורים שונים, המחנה יתקיים במרכז הימי שלאחרונה שופץ ויכלול אף הוא 10 ימי פעילות בכל מחזור. במחנה יתנסו החניכים בשייט בסירת מפרש אישית, גלישה בגלשני רוח, חתירה בקיאקים, חתירה בסאפ וחתירה קבוצתית בסירות דגם ״סנונית״.

המחנה יכלול גם ארוחת 10 ויהיה מיועד לתלמידי כיתות ב׳ עד ז׳. עלות מחנה השייט תעמוד על 1000 ש״ח בלבד. המחזור הראשון כבר הסתיים בהצלחה יתרה והשני יפתח ב-16 ביולי (נותרו מקומות אחרונים), האחרון ב-6 באוגוסט. תיגבור מחנות הקיץ והנגשתם לכלל הציבור במחירים אטרקטיביים הוא חלק מחזון רשות הספורט לתגבר את 2 הענפים ולחשוף אותם לכמה שיותר מילדי העיר אשדוד.

לאון

מאמני המרכז למצויינות בג׳ודו לאחר הזכייה במשחקי המכביה

יורם אסרף, מנכל רשות הספורט: ככל שנאתר את הכשרונות העתידיים בגיל צעיר יותר כך נוכל להגיע, כעיר להישגים משמעותיים יותר, הרשות השקיעה רבות ב-2 המתקנים, מרכז המצויינות בג׳ודו והמרכז לחינוך ימי ועושה מאמצים רבים כולל סבסוד מחנות קיץ אבל לא רק. אני מקווה שההורים ידעו לנצל את ההטבה שתעניק חוויה יוצאת דופן לילדיהם, השקענו המון חשיבה בתכנים ובמדריכים ואני משוכנע שהמאמץ ישתלם לכולם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*