איפה אתם בשישי בצהריים? מחר בקריה, אשדוד רוצה להמשיך את הריצה

איפה אתם בשישי בצהריים? מחר בקריה, אשדוד רוצה להמשיך את הריצה

האם מכבי אשדוד תמשיך את רצף הניצחונות הנהדר גם מול קריית גת? מחר (שישי, 15:00) הצהובים של טפירו יארחו באולם "הקריה" את היורדת הטרייה מקריית גת  במסגרת המחזור ה28 של ליגת ווינר בכדורסל, בדרך אולי לעשות צעד נוסף למקום אפשרי בפלייאוף בתום העונה.

עד לפני חודש וחצי מכבי אשדוד\באר טוביה ומכבי קריית גת נלחמו ראש בראש על ההשארות בליגה. אך מאז הצהובים מאשדוד עלו על דרך המלך עם שישה ניצחונות משמונת המחזורים האחרונים, ואילו התכולים מקריית גת נושאים על גבם כדור שלג שלילי ארוך במיוחד ולא מפסיקים להפסיד. ההפסד האחרון בשבוע שעבר בבית לגלבוע\גליל גם הוריד סופית את החבורה של אלעד חסין לליגת המשנה, ומאיר טפירו המאמן האשדודי יקווה שהאורחת מחר לא תכין יותר מדי הפתעות.

צמד הניצחונות בשני המחזורים האחרונים על הפועל ירושלים סגנית האלופה ומכבי חיפה, רק הוכיח שהתצוגות הנפלאות והמשכנעות של אשדוד בחודשיים האחרונים כלל וכלל לא מקריות.

מכבי

הקבוצה בצהוב נראית מחוברת ככל שהזמן טס, ופתאום ב8 המשחקים האחרונים מכבי אשדוד מחזיקה במאזן השני הטוב בליגה, כשרק אילת מוליכת הטבלה הטרייה עם ניצחון אחד יותר, שהושג הערב על הרצליה בחוץ.

מאיר טפירו יקווה להמשכיות ממריו ליטל הזר החדש, שהיה פשוט נהדר במשחק הקודם ברוממה, ומי שעוד כבר הפך למניה בטוחה מבחינת צבירת הנקודות שלו הוא צ'ייס סיימון שבששת המחזורים האחרונים לא יריד מ20 נקודות למשחק!

DKA_0786

בשני הסיבובים הקודמים העונה בין הקבוצות, יצאה אשדוד עם ידה על העליונה.

במחזור הראשון של העונה באולם "הקריה" גברו הדולפינים בקלות על השכנים מדרום עם 90-68 מוחץ בפרימיירה של טפירו כמאמן.

בסיבוב השני זה הלך יותר קשה במשחק החוץ באשקלון, אך גם אותו השכילו הצהובים לנצח  עם 79-77 דרמטי.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*