איך לצלם תכשיטים לקטלוג אינטרנטי

איך לצלם תכשיטים לקטלוג אינטרנטי

כאשר אדם מעוניין לרכוש תכשיט, סביר שבתחילה יחפש היכן לרכוש אותו. תמו הימים של הסתובבויות בין חנויות באופן פיזי, כיום כמעט לכל חנות יש חנות אינטרנטית או לפחות אתר אשר מציג בתוכו את המוצרים. לכן, תצוגת התכשיטים באתר חייבת להיות נאמנה למקור עד כמה שניתן מחד, אך גם מושכת ומזמינה מאידך.

כאן בדיוק נכנס תפקידו של הצילום. באמצעות צילום תכשיטים נכון, תוכלו להשיג את התמונה המושלמת כדי לשכנע את הקונה הפוטנציאלי שזה התכשיט שכדאי לו לבחור. כעת נשאלת השאלה כיצד נעשה זאת? הנה מספר טיפים אשר יוכלו לסייע לכם בדרך לתמונה הנחשקת.

הדגישו את התכשיט עם הרקע הנכון

חשוב להשתמש ברקע המתאים לצילום התכשיט. על הרקע להיות פשוט ונקי כדי שהתכשיט יבלוט במרכז התמונה. מאחר ולא מדובר בצילומי תדמית, לא נדרשת כאן יצירת אווירה אלא שיקוף מדויק של המוצר. לכן מומלץ להשתמש ברקע לבן, שחור או גוונים שונים של אפור.

המלצה נוספת וחשובה לא פחות, היא לצלם כל תכשיט ממספר זוויות שונות. מאחר והמטרה של התמונות היא להוביל למכירה, יש להעניק ללקוח כמה שיותר תמונות של התכשיט. כאשר הגולש רואה באתר את התכשיט ממספר זוויות שונות הוא מקבל מושג רחב יותר אודות צורת התכשיט ועיצובו.

התמקדו בצילום של כל התכשיט

יש להקפיד לצלם בכל התמונות את מלוא התכשיט ולא להתמקד רק בחלק אחד שלו באמצעות תקריב כדי למנוע רושם שגוי. זכרו שמדובר במפגש וירטואלי בלבד של הקונה הפוטנציאלי אל מול התכשיט, ולכן אין ביכולתו לדעת היכן בחרתם להתמקד והיכן לא.

בחנויות אונליין, לרוב תהיה תמונה ראשית של המוצר שעליה ילחץ הלקוח, ואחר כך בעמוד המוצר יהיו תמונות נוספות שלו להתרשמות רחבה יותר. לכן, כאשר אתם מצלמים את התכשיטים, וודאו שאתם מצלמים תמונה שתתאים לככב כתמונה ראשית. על תמונה מסוג זה להיות מרשימה, ברורה ומחמיאה.

חשיבותה של התאורה הנכונה

זהו פרט די ידוע שבצילום לתאורה חשיבות מכרעת. אם בזמן הצילומים התאורה חשוכה או בהירה מדי, זה עלול לגרום לתכשיט להיראות פחות מושך ופחות בוהק או מהצד השני דווקא בוהק מדי ואף לשנות את צבע הפרטים. כמובן שתמיד יש עריכת תמונות כדי להגיע לתוצאה האיכותית ביותר, אך גם תוכנת העריכה הטובה ביותר אינה יכולה לתקן תאורה נוראית. לכן, מומלץ לצלם את התכשיטים באור יום, כאשר אור השמש אינו פוגע באופן ישיר בתכשיט. כך תיווצר תמונה מוארת באופן רך וקסום.

את התמונות יש לצלם ברזולוציה הגבוהה ביותר, כדי שהתמונה תצא חדה וברורה. לקוחות תמיד יעדיפו לראות תמונה חדה מאשר תמונה מטושטשת. הרי בסופו של דבר הכל עניין של תדמית, מה שהגולש רואה באתר יעצב את דעתו על החנות בכללותה ועל איכות המותג כולו.

שלומי ברנטל הנו צלם תכשיטים מקצועי. לפרטים, היכנסו לאתר https://shlomi.net/

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*