איך לעצב הזמנה ליום הולדת

איך לעצב הזמנה ליום הולדת

כאשר אנו עורכים ימי הולדת לילדינו, אנו נשים לב לכל פרט כמו למשל הזמנה ליום הולדת שמחות וצבעוניות עם טקסט נחמד ומשובב. גם מבוגרים מפנקים את עצמם עם הזמנות לאירוע חשוב כגון יום הולדת.  תפיסת עולמם והטאץ' המיוחד של חוגגי יום ההולדת נשקף בהזמנה עצמה. ניתן להדפיס בבית דפוס הזמנות אלה או שניתן לרכוש הזמנות בדוגמאות וסגנונות שונים בחנויות או ספקי כל מוצרי יום הולדת כמו חנויות שמספקות עיצוב לימי הולדת אביזרים שונים לימי הולדת ועוד. אפשר יהיה להעלות את תמונתו האישית של הילד או הילדה החוגגים יום הולדת ולכתוב בהזמנה סגנון של פניה אישית.

יש שמשקיעים יותר בהזמנות של יום ההולדת ומדפיסים את ההזמנה על נייר פנינה יוקרתי. כמו כן, ניתן לעצב הזמנה ליום הולדת לפי נושא. הזמנת יום הולדת צריכה להמחיש את נושא המסיבה. בחרו  את הצבעים והסגנון המתאים. ניתן להיות יצירתיים יותר עם הצבעים או התמונות. כאשר מדובר על מסיבת יום הולדת  לילדים ניתן יהיה להעז יותר בצבעים. גם דמויות שיסמלו את נושא מסיבת יום ההולדת יכולים להיות רעיון נהדר. למשל אם עורכים יום הולדת של בת הים הקטנה, יום הולדת פיראטים וכדומה.

הזמנה ליום הולדת צריכה להכיל את המידע

זה בדיוק הרעיון שיש לכתוב ולנסח במעט מילים על הזמנת יום ההולדת מה נושא המסיבה ושאר האינפורמציה לגבי מסיבת יום ההולדת. תוכלו לבקש בהזמנה מהילדים להביא דברים שיסייעו לעריכת יום ההולדת על פי נושא או אפילו לומר להם לגבי הלבוש שבו יצטרכו להופיע למסיבה כאשר היא נערכת על פי נושא.  תוכלו לגרום להזמנת יום ההולדת להיות מושכת ואפילו מסקרנת באמצעות תמונה של טירה קסומה וכדומה. יש כמובן לציין את התאריך והיום בשבוע וכן השעה והזמן המשוער של סיום המסיבה. ציון זה בהזמנה יוכל לגרום להורים לדעת מתי להביא ולקחת את ילדיהם אל המסיבה וממנה וכן, לא לתכנן ימי הולדת נוספים שצפויים יהיו להיות באותו תאריך.

אינפורמציה חשובה שיש לכתוב בתוכן הזמנה ליום הולדת הינו הטלפון של הורי הילד כך שההורים יהיו בקשר כאשר הם יתעניינו מתי מסתיימת מסיבת יום ההולדת על מנת שיוכלו לאסוף את ילדיהם. כמובן שיש לציין את הלוקיישן של מסיבת יום ההולדת אם ביתו של הילד בגן ציבורי או אפילו אם מדובר על אולם באולינג, ג'ימבורי וכדומה.

הזמנת יום הולדת צריכה להיראות מיוחדת

ישנם דרכים רבות להפוך הזמנה ליום הולדת לכל כך מיוחדת. למשל יש לעצב רקע שיהיה מושך את העין שימוש בפונטים מקוריים לטקסטים בהזמנה וצבעים נכונים. היום כבר ניתן לעצב הזמנה ליום הולדת מבלי הצורך להיות גרפיקאים, אך מצד שני מומלץ לא לעשות את הטעות הנפוצה ולגרום לעומס וויזואלי כזה שיגרום לאפקט מרתיע. יש לספק כמובן את הפרטים החשובים והנחוצים בכדי למנוע מבוכה ולפני שאתם מדפיסים ו שולחים את ההזמנות בקשו ממישהו שאתם ממש סומכים עליו להביע דעה לגבי העיצוב ותוכן ההזמנה וודאו כי כל הפרטים החשובים מופיעים בהזמנה זו.

אם מדובר בילד שחוגג יום הולדת והוא אוהב כדורגל, מן הסתם תעצבו הזמנת יום הולדת בנושא כדורגל, אפשר לעצב הזמנה שתיראה ממש כמו נגרש כדורגל. גם לגבי ניסוח ההזמנה הנוסח יכול להיות רשמי או לא רשמי ואפילו היתולי. אל תשכחו כי הנוסח הוא עיקר ההזמנה. באתר של פארטיקול תוכלו לבצע הזמנות לימי הולדת וכל מה שצריך לעריכת ימי הולדת תוכלו למצוא את ההזמנות האידיאליות ליום ההולדת של ילדיכם.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*