איך להגיע לבטן שטוחה

איך להגיע לבטן שטוחה

כולנו רוצים להיראות חטובים ובעלי מראה נפלא בכל גיל. בחלוף השנים בהשפעת תזונה לא מאוזנת והריונות אצל נשים, לא כולם נראים בעלי גוף חטוב .

הדרך להגעה לבטן שטוחה היא ניתוח מתיחת בטן אשר בו מצמצמים את היקף הבטן ומוציאים עודפי שומן ועור הממוקמים בשיפולי הבטן.

מי מעוניין להיות בעל בטן שטוחה

המראה החיצוני חשוב לכל אדם שלא הצליח להוריד את הקילוגרמים הרצויים ממשקלו, בעלי עור רפוי עקב דיאטה קיצונית נשים אחרי הריונות ולידות שעורן אינו מתוח .

סוגי ניתוח למתיחת בטן

ניתוח מתיחת בטן מלאה

בניתוח זה מבצע המנתח חתך אחד מעל אזור המפשעה בשיפולי הבטן שדרכו הוא מנקז את השומן והעור העודפים. במהלך הניתוח מהדקים את השרירים הרפויים של דופן הבטן וכך נוצרת בטן שטוחה הטבור ממוקם במקום חדש מעל העור המתוח.

ניתוח חלקי למתיחת בטן

עבור מטופלים בעלי קפל בטני קטן יחסית בשיפולי הבטן, קיימת אפשרות לבצע ניתוח שבו מותחים רק את הבטן התחתונה . בסוג זה של ניתוח לא מבצעים תפירה של שרירי הבטן העליונה ולא מבצעים שינוי במיקומו של הטבור.

ניתוח אפרונקטומי

ניתוח המתבצע במקרים חריגים שבהם מדובר בבעיית שומן מהותית ובכמות גדולה של עודפי עור המטרה היא להוציא רק את העור המיותר וליצור בטן שטוחה .

אם מדובר באדם הסובל מיתר שומן תת עורי בדופן הבטן ההמלצה היא לבצע שאיבה שומן באזור הבטן כדי לפתור את הבעיה.

ניתוח מתיחת בטן הכולל גם שאיבת שומן

אפשר לבצע ניתוח שמבצעים בו גם מתיחת עור וגם ניקוז שומן מדופן הבטן מהטבור ומהמותניים כדי ליצור מראה מושלם הכולל בטן שטוחה.

מהלך הניתוח

במהלך הניתוח מתבצעת הפרדה של השומן התת עורי ושכבת העור באזור הבטן ועד בית החזה. החתך המעגלי המבוצע סביב הטבור יאפשר את הישארות החיבור לדופן הבטן וכך אפשר למתוח את העור בצורה מקסימלית. תופרים את כל שרירי דופן הבטן זה לזה כדי ליצור בטן שטוחה ולצמצם את היקפי המותניים. בשלב הבא יוצאו עודפי השומן והעור, העור הנותר נמתח והטבור מקובע במיקומו החדש.

בחירת מנתח פלסטי

חשוב לבחור מנתח פלסטי מיומן, מנוסה ובעל ידע רב שקיבלתם עליו חוות דעת חיוביות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*