איך יודעים מהו התכשיט הראשון שנקנה לבת שלנו?

איך יודעים מהו התכשיט הראשון שנקנה לבת שלנו?

טיפים לבחירת התכשיט הראשון לבת

כבר מגיל צעיר, ילדות רבות מתגנדרות ומחקות את אמא שלהן: מודדות נעלי עקב, בוחרות בגדים דומים לפריטי האופנה של האם ומחכות לרגע בו הן יוכלו להתחיל לענוד תכשיטים. כעת הבת שלך הגיעה לגיל בו ברצונך להעניק לך מתנה מסוגננת ליום הולדת, חג, אולי לחגיגות בת המצווה. לתכשיט הראשון יש ניחוח ייחודי, הוא חורט זיכרון בלתי נשכח, כמו כל התחלה ומשהו שמקבלים בפעם הראשונה, על אחת כמה וכמה ממישהי כה אהובה וקרובה כמו אמא. אך בניגוד אליך, שהנך בעלת טעם אופנתי מגובש, הכרות רבת שנים עם תכשיטים, שבוחרת את  התכשיט הייעודי על פי הבגד או האירוע, הבת שלך תענוד את התכשיט כל הזמן ולכל מקום. לכן, חשוב שיהיה זה תכשיט שילווה אותה בנאמנות לאורך כל הדרך.
רוב הסיכויים שעוד אין לה העדפה ספציפית ולכן, חשוב לשים דגש על תכשיט שיתאים מכל הבחינות – איכות, עמידות, עיצוב. לפנייך כמה טיפים שימושיים ברכישת תכשיט ראשון לבת. אוצר מיוחד לאוצר שלך.

סוג התכשיט המועדף

השאלה הראשונה שתשאלי את עצמך היא בוודאי איזה תכשיט לקנות – שרשרת זהב, עגילים, אולי צמיד. התשובה לכך אינדיווידואלית. עגילים רלוונטיים אם בתך כבר מצוידת בחורים באוזניים או את מתכוונת לקראת המאורע המרגש, להזמין אותה לנקב את אוזניה על מנת ליהנות מהעגילים המרהיבים שהזמנת עבורה.

כך או כך, ניתן לבחור מבין מגוון סוגי עגילים, מעגילי חישוק דרך עגילים תלויים ועד עגילים צמודים לאוזן. לרוב עגילים צמודים לאוזן יתאימו בגילאים צעירים יותר או לימי השגר דוגמת הליכה לבית הספר בעוד עגילים תלויים או עגילי חישוק לאירועים חגיגיים או לבנות בוגרות.

שרשרת אינה דורשת היערכות מוקדמת ומדובר בפריט שנשאר קרוב ללב. גם במקרה זה, המבחר עשיר להפליא בדגמים מרשימים. את מוזמנת לבחור שרשת לחוד ותליון לחוד או שרשרת המגיעה עם תליונים בעיטורים שונים. אם את מחפשת סט, תוכלי למצוא מגוון שרשראות ועגילים תואמים או דומים במראה ולהעניק לילדה תכשיטים היוצרים בשילוב זה עם זה הופעה הרמונית. למשל, שרשרת כוכב ועגילי כוכב או שרשרת בעלת תליון פרחוני עם עגילים פרחוניים משובצים באבני חן ססגוניות.

ניצוץ איכותי – זהב או כסף?

איכות התכשיט חשובה מאוד, במיוחד כשרוכשים תכשיטים לילדה שעורה עודנו רגיש. זהב אמתי הוא חומר יוקרתי, עמיד לאורך זמן, בריא יותר במגע עם העור. מרבית האלרגיות והגירויים הנוצרים במגע עם תכשיטים, מקורם במתכות זולות (כגון ניקל, פליז ונחושת) ולא בתכשיטי זהב.
בין תכשיטי הזהב, מככבים תכשיטי זהב לבן, ורוד או צהוב – הבחירה הינה פונקציה של המראה והגוון המועדף. גם תכשיטי כסף מהוויים אופציה טובה למי שמחיר הזהב גבוה מדי עבורה או מעדיפה את הסגנון המטאלי, כמו זהב, תכשיטי כסף נחשבים לחומר עדין, רך, עמיד, יוקרתי.
בכל מקרה, ברגע שרוכשים מחנות תכשיטים בעלת מוניטין ואמינות, כזו שעומדת מאחורי המוצר שלה, ניתן להיות רגועים לגבי טיב המוצר.

עיצובים קלאסיים שכובשים את הלב

הבחירה הסגנונית משתנה מילדה לילדה. תוכלי לבחור תכשיט על פי אלמנט או מוטיב שהיא אוהבת. למשל, לבבות, פרחים, כוכבים, בעל חיים מועדף. קיימות גם שרשראות זהב עם תליוני מזלות, כך שניתן לבחור שרשרת במזל של הילדה. ישנה אופציה גם ליצור שרשרת עם אותיות של שם הילדה בהתאמה אישית. העדיפי תכשיט לילדה המצטיין בעדינות, קווים נקיים, במראה קלאסי שעומד במבחן הזמן כדי שהיא תוכל לענוד את התכשיט למשך שנים רבות עם כל פריט אופנה, לכל מקום ולכל אירוע.

תכשיט לילדה הוא מתנה נפלאה. השקיעי מחשבה בבחירת התכשיט הנכון בעיצוב המועדף והעניקי לה את התכשיט באירוע חגיגי כהפתעה בלתי נשכחת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*