איזה סידן נספג הכי טוב בגוף?

איזה סידן נספג הכי טוב בגוף?

סידן הוא אחד המינרלים החשובים ביותר לגוף, בזכות העובדה שהוא שותף לאינספור תהליכים ביולוגיים והוא פשוט חיוני לחיים. עובדה: הוא קיים ונחוץ אצל כל היצורים החיים. הוא מרכיב חשוב בעצמות, חשיבותו אף גדלה בתוך התאים ומחסור בו יכולות לגרום לבעיות רבות ואף להתפתחותן של מחלות שונות. לכן אם קיימים חסרים כאלו או על מנת למנוע חסרים בעתיד, מומלץ להיוועץ עם אנשי מקצוע מומחים בתחום, ולהקפיד על צריכה טובה ונכונה של סידן.

החשיבות של סידן לגוף

הגוף שלנו חייב מינרלים מסוימים כדי להמשיך להתקיים, סידן הוא אחד מהם. הסידן מהווה כ- 2% ממשקל הגוף וככל שאנו מתבגרים יכולת ספיגת הסידן רק הולכת ויורדת, מה שמוביל לפגיעה ממשית בעצמות ובתאי הגוף השונים. לעיתים גם אם נצרוך מזונות עשירים בסידן עדיין ישנו סיכוי גדול שהסידן לא ייספג היטב בגופנו. למרבה המזל אנו חיים בעידן שבו קיימים תוספי תזונה.

מהם תוספי תזונה?

תוספי תזונה מכילים רכיבי תזונה או רכיבים צמחיים כדוגמת מינרלים, ויטמינים, חומצות אמינו וחומצות שומן. תפקידים הוא להשלים את החסר, במקרה שהתזונה הטבעית אינה מספיקה וקיים מחסור של רכיב כזה או אחר. תוסף סידן נוטלים כאשר ישנו מחסור של סידן בגוף ובכוחם של תוספי סדין לסייע במניעת בעיות רפואיות שנגרמות כתוצאה מאותו מחסור. ישנם סוגים שונים של תוספי סידן ואחד ההבדלים העיקריים ביניהם בא לידי ביטוי ברמת הספיגה של הסידן בגוף. לכן זהו גם אחד הפרמטרים הראשונים שיש לבדוק כאשר בוחרים תוסף סידן.

סידן אמורפי, היעיל מכולם

סידן אמורפי מבית Density מבוסס על מחקר מעמיק ומעקב אחר הסרטנים הכחולים, שחיים במים מתוקים ואין להם הרבה סידן בגוף. לסרטנים אלו יש יכולת להשיל את השריון ולבנות אותו מחדש תוך שלושה ימים בלבד. הם עושים זאת בזכות יכולת אגירה וייצוב של קלציום קרבונט המאפשרת להם להגביר את קצב הספיגה של הסידן בגוף בצורה מאוד יעילה. המעקב אחר הסרטנים הוביל להשראה ולפיתוח טבליות סידן אמורפי המורכבות מחלקיקים אמורפיים תת מיקרונים שנספגים הרבה יותר טוב בגוף האדם. הודות לחלקיקים הזעירים של הסידן האמורפי סוג זה אפקטיבי יותר משמעותית לעומת סידן ציטראט גבישיים וסידן קרבונט.

בעוד שתוספי התזונה הקיימים אינם נותנים את המענה המיטבי למחסור בסידן, פרץ אל השוק מוצר חדש: הסידן האמורפי מבית Density שמבוסס על תגלית מהטבע והשראה אמיתית. תוסף זה הוא הדור החדש של תוספי סידן ונספג בגוף פי 2 עד 4.5 יותר ביחס לתוספי סידן אחרים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*