אחרי קצת יותר מ-3 חודשים אפרת אוחיון פורשת מהלביאות

אחרי קצת יותר מ-3 חודשים אפרת אוחיון פורשת מהלביאות

החלום הנשי, שכבש את העיר וא המדינה, הסטארט-אפ הפוליטי הנשי הראשון בישראל מתנפץ הלילה. מותג ה״לביאות״ שהביא לנו קמפיין שכולו על טהרת ה-GIRLS POWER מסע פוליטי שהצליח להביא אותן ישירות לעמדת סגנית ראש העיר יורד לטימיון וכמה חבל.

ד״ר אפרת אוחיון, מי שהייתה מספר 2 ברשימת הלביאות (ברוטציה עם 2 מעומדות נוספות) תודיע ככל הנראה באופן רשמי עד ישיבת המועצה שתתקיים מחר כי היא מבקשת לפרוש סופית ולהתפצל. התיקים שעליה היתה ממונה אוחיון בשלושת החודשים יישארו אצל יו"ר הסיעה ומייסדת הלביאות, סגנית ראש העיר שרון מרק.

הערב (שלישי), נפגשו השתיים ואפרת הודיעה רשמית לשרון מרק כי החליטה לפרוש ולהפוך לסיעת יחיד. לא מדובר באירוע נדיר רק בקדנציה הקודמת עשה אלון חסן את אותו מהלך בדיוק כשפרש לאופוזיציה מסיעתו של גיטרמן.

הלביאות בימים טובים.

לא ברור כרגע אם תמשיך אפרת בקואליציה או שתחליט לפרוש לאופוזיציה בעקבות מחסור בתיקים שיהיו רלוונטיים עבורה.

אוחיון תהיה סיעת יחיד במועצת העיר, לא מעט תרחישים יכולים להתרחש בעקבות הפרישה מה שבטוח שהרמוניית הלביאות לא תשרור בין השתיים. תיק הגנים שעליו אוחיון הייתה ממונה מטעם הלביאות יחזור לידי יו"ר סיעת הלביאות, שרון מרק.

סגנית ראש העיר, שרון מרק הגיבה:  צר לי על ההחלטה, אפרת עשתה את הבחירה שלה. יש הרבה מאוד עבודה לפנינו, והגיע הזמן להתעסק במשרה מלאה בעשייה ולשים את הסאגה מאחורינו. סיעת ״הלביאות״ ממשיכות לעבוד כרגיל ופנינו לעתיד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*